Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Baysal
Yrd. Doç. Dr.
Süleyman Demirel University
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
3
10
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-4443-2564
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Süleyman Demirel University
Popüler Yayınları
Yerel Firmaların Markalama Sürecinde Dijital Reklamcılık Deneyimi: Vavin Örneği
Yazarlar: Nilgün Tuzcu,
Şefika Özdemir
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.454353
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
3
ATIF
3
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
MAGAZİN DERGİLERİNDE ERKEK KİMLİĞİNİN SUNUMU: GENTLEMEN VE COSMOPOLITAN DERGİLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Yazarlar:
Ali Can Karakulak
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33537/sobild.2021.12.2.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
145
0
FAVORİ
145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GİRİŞİMCİLERİN GİRİŞİMCİ PROFİL DEĞERLENDİRMELERİNDE ÖĞRENİLMİŞ GÜÇLÜLÜK DÜZEYLERİNİN ROLÜ: TEKNOLOJİ GELİŞTİRME BÖLGELERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Melike Turhan
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.18070/erciyesiibd.846308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE KADIN GİRİŞİMCİ YAZINI (1996 -2020): PANDEMİ ÖNCESİ GÖRÜNÜM, PANDEMİ SONRASI İÇİN YOL GÖSTERİCİ OLABİLİR Mİ?
Yazarlar:
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Entrepreneurship and Management Inquiries
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANLARINA YÖNELİK MOTİVASYON UYGULAMALARI - NİCEL BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4088
0
FAVORİ
4088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENİLMİŞ GÜÇLÜLÜK DÜZEYLERİNE GÖRE GİRİŞİMCİLERİN MESLEKİ YÖNELMELERİNDEKİ MOTİVASYON KAYNAKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Melike Turhan
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.29106/fesa.577837
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1341
0
FAVORİ
1341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerel Firmaların Markalama Sürecinde Dijital Reklamcılık Deneyimi: Vavin Örneği
Yazarlar: Nilgün Tuzcu,
Şefika Özdemir
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.454353
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
3
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OSMANLI’DA KADIN MEMURELER İÇİN MOTİVASYON UYGULAMALARI: BANK-I OSMANİ-İ ŞAHANE, DERSAADET TELEFON ANONİM ŞİRKETİ OSMANİYESİ VE KADIN BİRİNCİ İŞÇİ TABURU ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar:
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ KAPSAMINDA TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ İŞYERİ EĞİTİMİ MODELİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Muhammed Dikmen
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Sürdürülebilir Mühendislik ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
0
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SON DÖNEM OSMANLI KADIN YÜKSEKÖĞRETİMİNDE GİRİŞİMCİLİK KODLARI: Ticâret Mekteb-i Âlîsi, İnas Dârülfünûnu ve Dârülmuallimât
Yazarlar:
Ahmet Sait Özkul
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3023
0
FAVORİ
3023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dede Korkut hikâyelerinin liderlik özellikleri üzerine bir araştırma
Yazarlar:
Hatice Baysal
,
Pınar Göktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
0
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
International Journal of Entrepreneurship and Management Inquiries
International Journal of Social Sciences and Education Research
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
Uluslararası Sürdürülebilir Mühendislik ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Yerel Firmaların Markalama Sürecinde Dijital Reklamcılık Deneyimi: Vavin Örneği
Yazarlar: Nilgün Tuzcu,
Şefika Özdemir
,
Hatice Baysal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.454353
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
3
ATIF
3
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat