Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Çilsalar Sagnak
Dr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok University
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
3
8
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-6282-2152
57221391899
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Kurum
Yozgat Bozok University
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKAYA İLİŞKİN ALGILARI VE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Aysel Korkmaz
,
Hatice Çilsalar Sagnak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32321/cutad.1561556
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenliği Programındaki Öğretim Teknolojileri Dersinin Yansıtıcı Değerlendirme Modeli ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Aslanderen
,
Hatice Çilsalar Sagnak
,
Mehmet Sağlam
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1433721
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
420
0
FAVORİ
420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Entegrasyonu ile Yükseköğretimde Yüz Yüze ve Karma Öğretim Uygulamalarının Zenginleştirilmesi: Çiçekdağı MYO Örneği
Yazarlar:
Mustafa Aslanderen
,
Hatice Çilsalar Sagnak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1145517
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE İLKÖĞRETİM DÜZEYİNDE TARİH ÖĞRETİMİNİN TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU İLE DESTEKLENMESİ: SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Burak Altıntaş
,
Hatice Çilsalar Sagnak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çilsalar Sagnak
, Gökçe Sancak Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.763758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI NELER HİSSEDİYOR? ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI KAPSAMINDA DENEYİMLENEN DUYGULARIN VE EDİNİLEN DENEYİMLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gökçe Sancak Aydın
,
Hatice Çilsalar Sagnak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 DOĞA LAB: DOĞADA SORGULAMA TEMELLİ BİLİM PROJESİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİM İNSANI İMAJ VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah Sezen Vekli
,
Hatice Çilsalar Sagnak
,
Fatma Yaman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-537875
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Dair Bilgi Kaynalarının İncelenmesi: Bir Örnek Olay Çalışması
Yazarlar: Evrim Baran,
Hatice Çilsalar
, Canan Mesutoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Yansımaları
Erciyes Journal of Education
Yayınlar
TÜBİTAK 4004 DOĞA LAB: DOĞADA SORGULAMA TEMELLİ BİLİM PROJESİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİM İNSANI İMAJ VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah Sezen Vekli
,
Hatice Çilsalar Sagnak
,
Fatma Yaman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-537875
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
2
ATIF
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat