Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hunkar Korkmaz
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
12
7
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığı Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Keskin
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.917130
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2338
12
ATIF
2
FAVORİ
2338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
1924’ten 2018’e Temel Eğı̇tı̇m Matematı̇k Dersı̇ Öğretı̇m Programlarının Eleştı̇rel ve Yaratıcı Düşünme Becerı̇lerı̇ Açısından İncelenmesı̇
Yazarlar:
Sultan Köprülü
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1196338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığı Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Keskin
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.917130
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2338
2
FAVORİ
2338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoğulculuk ve Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programları (1924-2018): Eleştirel Bir Analiz*
Yazarlar:
Mustafa Ceylan
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.992581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğretim Stratejisinin Öğrenme Çıktılarına Etkileri Üzerine Sistematik Literatür Taraması
Yazarlar:
Sinem Ödün-başkıran
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.828555
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1823
0
FAVORİ
1823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Öğretmeni Olarak Kendilerine ve Matematiği Öğrenen Öğrenciye Yönelik İmajları
Yazarlar:
Funda Uysal
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.717041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
964
0
FAVORİ
964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Stake’in Uygunluk-Olasılık Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Altındağ
,
Hünkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7114
0
FAVORİ
7114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Senaryolarla Desteklenmiş Tam Öğrenme Modelinin Ortaokul Matematik Dersi Öğrencilerinin Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Hünkar Korkmaz
, Ayşegül Kocayusuf
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2703
0
FAVORİ
2703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Hacettepe Journal of Educational Research
Alan Editörü
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığı Algı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Keskin
,
Hunkar Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.917130
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2338
12
ATIF
2
FAVORİ
2338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat