avatar
İbrahim Yemez Doç. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, iletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Bölümü
Yayın 21 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 10 TR Dizin Atıf 35
21 Yayın
21 Hakemlik
10 CrossRef Atıf
35 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, iletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Bölümü

Popüler Yayınları

3

2

998

0

1

654

0

1

1380

Turist Gerçek Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.987553
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

1

1

554

Dijital pazarlarda Z kuşağının satın alma karar sürecinin incelenmesi
DOI: 10.31795/baunsobed.1019171
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 501

0

1

501

Yayınlar

1

67

1

222

0

300

1

723

1

519

Turist Gerçek Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.987553
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

1

554

1

501

0

1129

0

1899

0

1293

0

696

Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
DOI: 10.26466/opus.536345
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1441

1

1441

1

1102

İİBF Öğrencilerine Yönelik Matematik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
Yazarlar: Yalçın Karagöz, Sait Bardakçı , Bekir Demir, Rahim Arslan , İbrahim Yemez
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2249

0

2249

Yayınlar

1

1

519

Turist Gerçek Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.987553
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

1

1

554

1

1

705

3

2

998

1

0

1293

2

0

696

Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
DOI: 10.26466/opus.536345
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1441

1

1

1441

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.