Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlyas Akkuş
Öğretim Görevlisi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
17
6
Yayın
1
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0002-0932-4787
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Yazılım Testi, Doğrulama ve Validasyon
Eğitim
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Tablet Bilgisayarların Eğitsel Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Uğur Özhan
, Yasin Güzel,
İlyas Akkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.544057
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
0
ATIF
1
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effects of Augmented Reality in the Technical Drawing Course on Engineering Students' Spatial Ability and Academic Achievement
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Pelin Yüksel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1020075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Uluslararası Yayınların İçerik Analizi: 2011-2019 Dönemi
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Yasin Güzel
,
Uğur Özhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.774044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Student Views on the Use of Online Student Response Systems: The Kahoot! Case
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Uğur Özhan
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
0
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tablet Bilgisayarların Eğitsel Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Uğur Özhan
, Yasin Güzel,
İlyas Akkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.544057
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
1
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eş zamanlı Öğrenme Ortamlarında Karşılaşılan Teknik Sorunların Öğretici ve Öğrenen Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
İlyas Akkuş
, Sami Acar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.340479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
0
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Geometri Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Uğur Özhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.358421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5629
0
FAVORİ
5629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
SDU International Journal of Educational Studies
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Uluslararası Yayınların İçerik Analizi: 2011-2019 Dönemi
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Yasin Güzel
,
Uğur Özhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.774044
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
6
ATIF
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eş zamanlı Öğrenme Ortamlarında Karşılaşılan Teknik Sorunların Öğretici ve Öğrenen Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
İlyas Akkuş
, Sami Acar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.340479
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
17
ATIF
0
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Geometri Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Uğur Özhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.358421
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5629
13
ATIF
0
FAVORİ
5629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat