Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Işıl Tanrıseven
Yayın
7
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
6
7
Yayın
14
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Popüler Yayınları
YARATICI DRAMANIN ERGENLERİN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ TUTUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
İşıl Tanrıseven
,
Fatma Ülker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
0
ATIF
1
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Çelikel
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Temel Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Ayhan Koçoğlu
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.689746
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1391
0
FAVORİ
1391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI DRAMANIN ERGENLERİN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ TUTUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
İşıl Tanrıseven
,
Fatma Ülker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
1
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAMU ÇALIŞANLARININ TEMEL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN STUFFLEBEAM’İN CIPP MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ - ANALYZING THE CIVIL SERVANTS’ VIEWS ON THE INITIAL WORK HEALTH AND SAFETY IN SERVICE TRAINING PROGRAMME ACCORDING TO STUFFLEBEAM’S (CIPP) CONTEXT-INPUT-PROCESS-PRODUCT MODEL
Yazarlar:
Mutlu Uygur
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.20875/makusobed.292910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
0
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alternatif Değerlendirme Tekniklerinin Etkililiğinin Meta-Analizi
Yazarlar:
Eda Gozuyesıl
,
İsil Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
0
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İşbirlikli-Düzenleme Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Pan
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenliğe ilişkin Öz-Yeterlik ve Metaforik Algıları: Mersin Üniversitesi Örneği / Pedagogical Formation Students’ Self-Efficacy and Metaforic Perceptions Related to Teaching Profession
Yazarlar:
Halil Çocuk
,
Gürol Yokuş
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2466
0
FAVORİ
2466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Hakemlik
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Research on Education and Psychology
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Temel Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Ayhan Koçoğlu
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.689746
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1391
1
ATIF
0
FAVORİ
1391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAMU ÇALIŞANLARININ TEMEL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN STUFFLEBEAM’İN CIPP MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ - ANALYZING THE CIVIL SERVANTS’ VIEWS ON THE INITIAL WORK HEALTH AND SAFETY IN SERVICE TRAINING PROGRAMME ACCORDING TO STUFFLEBEAM’S (CIPP) CONTEXT-INPUT-PROCESS-PRODUCT MODEL
Yazarlar:
Mutlu Uygur
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.20875/makusobed.292910
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
1
ATIF
0
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İşbirlikli-Düzenleme Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Pan
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
4
ATIF
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat