Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kübra Atalay Kabasakal
Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yayın
9
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
57
9
Yayın
29
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
57
TR Dizin Atıf
0000-0002-3580-5568
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Investigation of Measurement Invariance of Science Motivation and Self-Efficacy Model: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Metehan Güngör
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730481
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
958
6
ATIF
2
FAVORİ
958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drawing a Sample with Desired Properties from Population in R Package “drawsample”
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Tuba Gündüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.790449
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
ATIF
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PISA Türkiye verilerinde sosyoekonomik düzey ve okuryazarlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Can Demir
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1474213
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
111
0
FAVORİ
111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modelling the Differences in Social and Emotional Skills with Polytomous Explanatory IRT: The Example of Assertiveness Skill
Yazarlar:
Fatma Nur Aydın
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1299468
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Missing Data on the Performances of DIF Detection Methods
Yazarlar:
Rabia Akcan
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1183617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drawing a Sample with Desired Properties from Population in R Package “drawsample”
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Tuba Gündüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.790449
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Measurement Invariance of Science Motivation and Self-Efficacy Model: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Metehan Güngör
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730481
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
958
2
FAVORİ
958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Bias of English Test: The Case of 2016 Year Undergraduate Placement Exam in Turkey
Yazarlar: Rabia Akcan,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.508581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Özelliklerinin Cinsiyete Dayalı Değişen Madde Fonksiyonuna Etkisi
Yazarlar:
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.333451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
0
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editör mesajı
Yazarlar:
Selahattin Gelbal
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Sakine Göçer Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
0
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA2009 Öğrenci Anketi Tutum Maddelerinin Kültüre Göre Değişen Madde Fonksiyonu Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.64124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Investigation of Measurement Invariance of Science Motivation and Self-Efficacy Model: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Metehan Güngör
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730481
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
958
6
ATIF
2
FAVORİ
958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Bias of English Test: The Case of 2016 Year Undergraduate Placement Exam in Turkey
Yazarlar: Rabia Akcan,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.508581
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
4
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Özelliklerinin Cinsiyete Dayalı Değişen Madde Fonksiyonuna Etkisi
Yazarlar:
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.333451
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
3
ATIF
0
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA2009 Öğrenci Anketi Tutum Maddelerinin Kültüre Göre Değişen Madde Fonksiyonu Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.64124
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
4
ATIF
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat