Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mahmut Özer
Prof. Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
42
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
258
42
Yayın
0
Hakemlik
258
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Mühendislik
Elektrik Mühendisliği
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Ortaöğretime Geçiş Sistemlerindeki Değişikliklerin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Bekir S. Gür
,
Ahmet Öztürk
,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.887197
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1743
2
ATIF
2
FAVORİ
1743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitimde Eşitsizlikleri Azaltmak İçin Uygulanan Politikalar
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12224
0
ATIF
2
FAVORİ
12224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF
116
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11077
116
ATIF
2
FAVORİ
11077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artificial Intelligence Bias and the Amplification of Inequalities in the Labor Market
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
,
H. Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2023-1415085
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
ATIF
1
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
,
Sadri Şensoy
,
Bekir S. Gür
,
Prof. Dr. Selahattin Gelbal
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1431
0
ATIF
1
FAVORİ
1431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
MERİTOKRASİ TUZAĞININ DİNAMİKLERİ VE YAPAY ZEKÂ
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.1524229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ChatCPT'nin Bilimsel Yazım Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
136
0
FAVORİ
136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yükseköğretimin Kitleselleşmesi ve Getirdiği Zorluklar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1483611
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
108
0
FAVORİ
108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MESLEKİ EĞİTİMİ GÜÇLENDİRMEK İÇİN BİR YOL HARİTASI
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1412082
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artificial Intelligence Bias and the Amplification of Inequalities in the Labor Market
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
,
H. Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2023-1415085
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
1
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1416087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4185
0
FAVORİ
4185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATTA ETKİSİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Early Childhood Education and Care on Women’s Labor Market Participation
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum
DOI: 10.12658/E0003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
0
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşerî Sermaye ve Sosyal Ağlarda Zayıf Bağların İstihdam Edilebilirliğe Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1351495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Sisteminde Son 20 Yılda Gerçekleştirilen Dönüşümün Son OECD Raporuna Dayalı Bir Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1315684
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4263
0
FAVORİ
4263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Şubat 2023 Tarihinde Türkiye’de Yaşanan Deprem Sonrasında Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1261101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6414
1
FAVORİ
6414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar:
Mahmut Özer
, Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between School Socioeconomic Composition and Academic Achievement in Turkiye
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2022-1116979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
878
0
FAVORİ
878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1096198
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3308 Sayılı Mesleki Eğitim Kanunu’nda Yapılan Değişiklik Sonrası Mesleki Eğitim Merkezi Programlarının 2022 Yılı İlk Üç Aylık Performans Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1100153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship of Preschool Attendance with Academic Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1060460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1836
0
FAVORİ
1836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
,
Sadri Şensoy
,
Bekir S. Gür
,
Prof. Dr. Selahattin Gelbal
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1431
1
FAVORİ
1431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemlerindeki Değişikliklerin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Bekir S. Gür
,
Ahmet Öztürk
,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.887197
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1743
2
FAVORİ
1743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ GÖÇMENLERİN MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ARACILIĞIYLA SOSYAL UYUMUNUN ARTIRILMASI
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.969111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1828
0
FAVORİ
1828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.952936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Ölçme ve Değerlendirme Alanında Atılan Güncel Adımlar
Yazarlar:
Eren Suna
, Sadri Şensoy,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2148
0
FAVORİ
2148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimde Hizmet içi Öğretmen Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Lütfi Sunar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.882444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Eşitsizliklerin Kaynağı: Genetik mi Çevre mi?
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Promising Opportunity for the Integration of Syrian Refugees in Turkey: New Targets in Accessing the Labor Market through Vocational Education and Training
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.938396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
635
0
FAVORİ
635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Sadri Şensoy
, Mete Cengiz,
Cem Gençoğlu
,
Kemal Varın Numanoğlu
, Mehmet Nezir Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
0
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.907302
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4355
0
FAVORİ
4355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Achievement Gap between Schools and Relationship between Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.860431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2343
0
FAVORİ
2343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN EŞİTSİZLİKLERİ AZALTMADAKİ ROLÜ ve TÜRKİYE’DE GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.874222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okullar Arası Başarı Farklarını Azaltmaya Yönelik Yeni Bir Adım: Mesleki ve Teknik Eğitimde 1.000 Okul Projesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.824697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
0
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Yeteneklilere Yetenek Geliştirme Desteğinde Bilim ve Sanat Merkezleri: Mevcut Durum ve İyileştirme Alanları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.810856
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitimde Eşitsizlikleri Azaltmak İçin Uygulanan Politikalar
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12224
2
FAVORİ
12224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Dolayısıyla Okulların Kapanmasının Eğitimde Eşitsizlikler Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Zafer Çelik
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuldan İşe Geçiş Sorunlarında Bireyselci ve Yapısalcı Yaklaşım Çatışması
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.759157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Bekir S. Gür
,
Selahattin Gelbal
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okuldan İşe Geçişi Etkileyen Yeni Parametreler: Küresel Dönüşümde Yeni Eğilimler
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.752523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2591
0
FAVORİ
2591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Paradigma Değişimi için Yeni Bir Adım: Eğitim Programlarının Güncellenmesi
Yazarlar: Mehmet Canbal,
Bilgen Kerkez
,
Eren Suna
, Kemal Numanoğlu,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4415
0
FAVORİ
4415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.697153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4193
0
FAVORİ
4193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.713574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2858
0
FAVORİ
2858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11077
2
FAVORİ
11077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum
Journal of Economy Culture and Society
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Education Journal
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
MATTA ETKİSİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
1
ATIF
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
1
ATIF
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Sisteminde Son 20 Yılda Gerçekleştirilen Dönüşümün Son OECD Raporuna Dayalı Bir Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1315684
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4263
5
ATIF
0
FAVORİ
4263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Şubat 2023 Tarihinde Türkiye’de Yaşanan Deprem Sonrasında Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1261101
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6414
12
ATIF
1
FAVORİ
6414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar:
Mahmut Özer
, Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
2
ATIF
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
9
ATIF
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3308 Sayılı Mesleki Eğitim Kanunu’nda Yapılan Değişiklik Sonrası Mesleki Eğitim Merkezi Programlarının 2022 Yılı İlk Üç Aylık Performans Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1100153
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
5
ATIF
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship of Preschool Attendance with Academic Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1060460
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1836
5
ATIF
0
FAVORİ
1836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemlerindeki Değişikliklerin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Bekir S. Gür
,
Ahmet Öztürk
,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.887197
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1743
2
ATIF
2
FAVORİ
1743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ GÖÇMENLERİN MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ARACILIĞIYLA SOSYAL UYUMUNUN ARTIRILMASI
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.969111
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1828
3
ATIF
0
FAVORİ
1828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.952936
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
2
ATIF
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimde Hizmet içi Öğretmen Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Lütfi Sunar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.882444
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
2
ATIF
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Promising Opportunity for the Integration of Syrian Refugees in Turkey: New Targets in Accessing the Labor Market through Vocational Education and Training
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.938396
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
635
2
ATIF
0
FAVORİ
635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Sadri Şensoy
, Mete Cengiz,
Cem Gençoğlu
,
Kemal Varın Numanoğlu
, Mehmet Nezir Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
1
ATIF
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
3
ATIF
0
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.907302
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4355
9
ATIF
0
FAVORİ
4355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Achievement Gap between Schools and Relationship between Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.860431
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2343
5
ATIF
0
FAVORİ
2343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN EŞİTSİZLİKLERİ AZALTMADAKİ ROLÜ ve TÜRKİYE’DE GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.874222
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
1
ATIF
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okullar Arası Başarı Farklarını Azaltmaya Yönelik Yeni Bir Adım: Mesleki ve Teknik Eğitimde 1.000 Okul Projesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.824697
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
9
ATIF
0
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Yeteneklilere Yetenek Geliştirme Desteğinde Bilim ve Sanat Merkezleri: Mevcut Durum ve İyileştirme Alanları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.810856
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
2
ATIF
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuldan İşe Geçiş Sorunlarında Bireyselci ve Yapısalcı Yaklaşım Çatışması
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.759157
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
2
ATIF
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Bekir S. Gür
,
Selahattin Gelbal
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
18
ATIF
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.752523
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2591
25
ATIF
0
FAVORİ
2591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.697153
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4193
9
ATIF
0
FAVORİ
4193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.713574
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2858
7
ATIF
0
FAVORİ
2858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF
116
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11077
116
ATIF
2
FAVORİ
11077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat