Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehpare Saka Melen
Doç. Dr.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
50
5
Yayın
13
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
0000-0001-9730-8607
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
4., 5., 6., 7. ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM (FeTeMM) TUTUMLARININ BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ganime Aydın
,
Mehpare Saka
, Selcen Guzey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290319
ATIF
42
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5133
42
ATIF
1
FAVORİ
5133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İklim Değişikliği ile İlgili Model-Kanıt İlişkisine Yönelik Kavrama ve Değerlendirme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Sarıbaş
,
Mehpare Saka
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
0
ATIF
1
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının GDO ile İlgili Model-Kanıt İlişkisini Değerlendirme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehpare Saka
,
Deniz Sarıbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.470431
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2201
4
ATIF
1
FAVORİ
2201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenciyi Anlama Öz - Yeterlilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Tufan İnaltekin
,
Mehpare Saka
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının GDO ile İlgili Model-Kanıt İlişkisini Değerlendirme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehpare Saka
,
Deniz Sarıbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.470431
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2201
1
FAVORİ
2201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İklim Değişikliği ile İlgili Model-Kanıt İlişkisine Yönelik Kavrama ve Değerlendirme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Sarıbaş
,
Mehpare Saka
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
1
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4., 5., 6., 7. ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM (FeTeMM) TUTUMLARININ BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ganime Aydın
,
Mehpare Saka
, Selcen Guzey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290319
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5133
1
FAVORİ
5133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözde Bilimsel Senaryolarda Bilimin Doğasını Kullanımı
Yazarlar:
Mehpare Saka
,
Hikmet Sürmeli
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.305999
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Sakarya University Journal of Education
İstatistik Editörü
Hakemlik
e-Kafkas Journal of Educational Research
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Lapseki Meslek Yüksekokulu Uygulamalı Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının GDO ile İlgili Model-Kanıt İlişkisini Değerlendirme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehpare Saka
,
Deniz Sarıbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.470431
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2201
4
ATIF
1
FAVORİ
2201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4., 5., 6., 7. ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM (FeTeMM) TUTUMLARININ BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ganime Aydın
,
Mehpare Saka
, Selcen Guzey
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290319
ATIF
42
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5133
42
ATIF
1
FAVORİ
5133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözde Bilimsel Senaryolarda Bilimin Doğasını Kullanımı
Yazarlar:
Mehpare Saka
,
Hikmet Sürmeli
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.305999
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
4
ATIF
0
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat