Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Meral Güven
Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi
Yayın
25
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
29
25
Yayın
16
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Anadolu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Problem Kurma Yaklaşımıyla Gerçekleştirilen Matematik Öğretiminin Problem Çözme Başarısı, Problem Kurma Becerisi Ve Matematiğe Yönelik Görüşlere Etkisi
Yazarlar:
Buket Turhan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.021
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9699
7
ATIF
2
FAVORİ
9699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Bir Kavram Karmaşası: Yeterlik, Yeterlilik ve Yetkinlik Kavramları Üzerine Bir Doküman İncelemesi
Yazarlar:
Bülent Alan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1004416
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2757
3
ATIF
1
FAVORİ
2757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yafes Can
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1585671
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18
0
FAVORİ
18
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarı Duyguları Ölçeği Kısa Formunun (BDÖ-K) Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Yafes Can
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1420676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarına Yönelik Çokkültürlü Öğretmen Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Betül Babayiğit
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1292079
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Öğretimsel Gelişime Yönelik Gereksinimlerinin Belirlenmesi ve Gereksinimlere Yönelik Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Tuğba Sönmez Akalın
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1351350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. yy. Becerilerine Sahip Olma Algılarını Belirleme Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Abdulkadir Durmuş
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1124952
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1187
0
FAVORİ
1187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Ortamlarında Duygusal Zekâya Yönelik Gerçekleştirilen Etkinlikler
Yazarlar:
İlaydanur Korkmaz
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1112552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
0
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflective and Clinical Teacher Education: A Model Proposal towards Application
Yazarlar:
Bülent Alan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1089451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
771
0
FAVORİ
771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Program Geliştirme Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (1993-2020)
Yazarlar:
Barış Avcı
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1069258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining Generic Teacher Competencies: A Measurable and Observable Teacher Competency Framework
Yazarlar:
Bülent Alan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
0
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Bir Kavram Karmaşası: Yeterlik, Yeterlilik ve Yetkinlik Kavramları Üzerine Bir Doküman İncelemesi
Yazarlar:
Bülent Alan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1004416
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2757
1
FAVORİ
2757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çevrim içi Eğitime İlişkin Hizmet İçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Barış Avcı
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.882866
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİ MEZUN ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI SORUNLARA VE MEZUN OLDUKLARI LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serap Doğan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.674265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müziğin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Başarı Duyguları ve Öz-yeterlik İnançları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Yafes Can
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Prospective Teachers on Learning Responsibility
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.669055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Funda Çıray Özkara
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Lisansüstü Eğitim: Eğitim Programları ve Öğretim Doktora Programı
Yazarlar: Betül Baldan,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.400002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları, Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Meral Güven
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.333735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Polat
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
0
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Ortamda Yürütülen Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.29898
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meral Güven** H. Özge Bahar-Güner
Yazarlar:
Meral Güven
,
H. Özge Bahar-güner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin Akademik Başarılarını Yordama Gücü
Yazarlar: Aslı Çögenli, Aslı Gündoğan Çögenli,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.77878
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1954
0
FAVORİ
1954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULLAR İÇİN GÜNCELLENEN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Funda Çıray
, E. Aysın Küçükyılmaz,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1783
0
FAVORİ
1783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Yaklaşımıyla Gerçekleştirilen Matematik Öğretiminin Problem Çözme Başarısı, Problem Kurma Becerisi Ve Matematiğe Yönelik Görüşlere Etkisi
Yazarlar:
Buket Turhan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.021
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9699
2
FAVORİ
9699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Bilişbilgilerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Meral Güven
, Ş. Dilek Belet
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
0
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Meral Güven
,
Dilruba Kürüm
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
0
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Education and Future
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Program Geliştirme Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi (1993-2020)
Yazarlar:
Barış Avcı
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1069258
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
2
ATIF
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Bir Kavram Karmaşası: Yeterlik, Yeterlilik ve Yetkinlik Kavramları Üzerine Bir Doküman İncelemesi
Yazarlar:
Bülent Alan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1004416
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2757
3
ATIF
1
FAVORİ
2757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çevrim içi Eğitime İlişkin Hizmet İçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Barış Avcı
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.882866
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
8
ATIF
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Lisansüstü Eğitim: Eğitim Programları ve Öğretim Doktora Programı
Yazarlar: Betül Baldan,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.400002
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
1
ATIF
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları, Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Meral Güven
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.333735
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
6
ATIF
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Polat
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304739
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
1
ATIF
0
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Ortamda Yürütülen Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.29898
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
1
ATIF
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Yaklaşımıyla Gerçekleştirilen Matematik Öğretiminin Problem Çözme Başarısı, Problem Kurma Becerisi Ve Matematiğe Yönelik Görüşlere Etkisi
Yazarlar:
Buket Turhan
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.021
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9699
7
ATIF
2
FAVORİ
9699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat