Meral Güven profil resmi
Meral Güven Prof. Dr. Anadolu Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 32
26 Yayın
16 Hakemlik
32 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

Anadolu Üniversitesi

Popüler Yayınları

3

1

2820

Yayınlar

Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1585671
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 34

0

34

Eleştirel Pedagoji Bağlamında Öğretim Programlarına Bakış
Yayın Bilgisi: 2025 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1579359
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28

0

28

0

476

0

523

0

235

0

1202

Reflective and Clinical Teacher Education: A Model Proposal towards Application
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1089451
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

0

797

0

1479

0

1971

1

2820

0

1821

0

895

0

1154

0

1368

0

2097

Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304739
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1729

0

1729

0

1919

Meral Güven** H. Özge Bahar-Güner
Yayın Bilgisi: 2016 , Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1066

0

1066

Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin Akademik Başarılarını Yordama Gücü
Yazarlar: Aslı Çögenli, Aslı Gündoğan Çögenli, Meral Güven
DOI: 10.18039/ajesi.77878
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1960

0

1960

0

1802

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Bilişbilgilerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Meral Güven , Ş. Dilek Belet
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 822

0

822

0

1632

Yayınlar

Reflective and Clinical Teacher Education: A Model Proposal towards Application
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1089451
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

1

0

797

2

0

1479

3

1

2820

10

0

1821

Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Lisansüstü Eğitim: Eğitim Programları ve Öğretim Doktora Programı
Yazarlar: Betül Baldan, Meral Güven
DOI: 10.14812/cuefd.400002
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2097

1

0

2097

Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304739
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1729

1

0

1729

1

0

1919

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.