Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Merve Özkaya
Doç.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
24
14
Yayın
5
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-0436-4931
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Fonksiyonlarla İlgili Bazı Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Merve Özkaya
, Tevfik İşleyen
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10633
0
ATIF
1
FAVORİ
10633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
Yazarlar:
Ömer Demirci
,
Merve Özkaya
,
Alper Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310667
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3024
2
ATIF
1
FAVORİ
3024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge Related To Basic Concepts And Operations
Yazarlar:
Zeki Aksu
,
Senem Kalaç
,
Merve Özkaya
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1204295
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
ATIF
1
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sayma Yeterlikleri Üzerine Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Merve Özkaya
,
Meryem Özdemir Cihan
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1459309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge Related To Basic Concepts And Operations
Yazarlar:
Zeki Aksu
,
Senem Kalaç
,
Merve Özkaya
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1204295
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
1
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of positive error climate on affective domains in mathematics teaching
Yazarlar:
Merve Özkaya
,
Senem Kalaç
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1121828
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF HATA İKLİMİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Senem Kalaç
,
Merve Özkaya
, Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.11-22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modeller ile Öğretimde Hata Temelli Aktiviteler
Yazarlar:
Sibel Bilgili
,
Merve Özkaya
,
Alper Çiltaş
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1515
0
FAVORİ
1515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının R2 ve R3’deki Fonksiyonların Görüntü Kümelerini Belirleme Düzeyleri
Yazarlar:
Merve Özkaya
,
Tevfik Isleyen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar: Sibel Bilgili,
Merve Özkaya
,
Alper Çiltaş
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Konu Alan Bilgilerinin Gelişiminde Hata Temelli Aktiviteler: Kesirlerle Toplama İşlemi
Yazarlar:
Merve Özkaya
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.475076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5056
0
FAVORİ
5056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
Yazarlar:
Ömer Demirci
,
Merve Özkaya
,
Alper Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310667
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3024
1
FAVORİ
3024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİTERATÜR IŞIĞINDA ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Merve Özkaya
Yayın Bilgisi: 2013 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
0
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Üslü ve Köklü Sayılar Konusunda Öğrencilerin Sahip Olabilecekleri Hatalara Yaklaşımları
Yazarlar:
Merve Özkaya
, Alper Cihan Konyalıoğlu, Solmaz Damla Gedı̇k
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
0
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİMİT KAVRAMINI KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNE / ON PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF THE LIMIT CONCEPT
Yazarlar: Alper Cihan Konyalıoğlu, Nilgün Tortumlu,
Merve Durkaya
,
Seyfullah Hızarcı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fonksiyonlarla İlgili Bazı Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Merve Özkaya
, Tevfik İşleyen
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10633
1
FAVORİ
10633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Konu Alan Bilgilerinin Hataya Yaklaşımları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Cihan Konyalıoğlu
,
Merve Özkaya
, Solmaz Damla Gedik
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
0
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The effect of positive error climate on affective domains in mathematics teaching
Yazarlar:
Merve Özkaya
,
Senem Kalaç
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1121828
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
2
ATIF
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF HATA İKLİMİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Senem Kalaç
,
Merve Özkaya
, Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.54614/AUJKKEF.2022.11-22
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
1
ATIF
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar: Sibel Bilgili,
Merve Özkaya
,
Alper Çiltaş
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
4
ATIF
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Konu Alan Bilgilerinin Gelişiminde Hata Temelli Aktiviteler: Kesirlerle Toplama İşlemi
Yazarlar:
Merve Özkaya
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.475076
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5056
6
ATIF
0
FAVORİ
5056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
Yazarlar:
Ömer Demirci
,
Merve Özkaya
,
Alper Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310667
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3024
2
ATIF
1
FAVORİ
3024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat