Mustafa Başaran profil resmi
Mustafa Başaran Doç. Dr. Yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi temel eğitim bölümü sınıf eğitimi anabilim dalı
Yayın 18 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 15
18 Yayın
29 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi temel eğitim bölümü sınıf eğitimi anabilim dalı

Popüler Yayınları

Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2310

1

2

2310

Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rabiye Kılınçarslan
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2567

0

2

2567

İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Cüneyt Akar, Mustafa Ulu
DOI: 10.29065/usakead.232412
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1634

2

1

1634

Harf Çizgilerini Çizme Yönü ile Çizme Hızı ve Çizgi Niteliği Arasındaki İlişki
DOI: 10.9779/pauefd.682929
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4567

0

1

4567

Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rania Benseghir
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

1

1

619

Yayınlar

0

604

0

683

UZAKTAN EĞTİMDE MASALLARIN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Mustafa Başaran , Aslıhan Akar
Yayın Bilgisi: 2022 , Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 517

1

517

Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rania Benseghir
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

1

619

Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rabiye Kılınçarslan
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2567

2

2567

1

4567

Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2310

2

2310

0

1450

0

2648

0

1375

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN “ÜNİVERSİTE HOCASI
Yazarlar: Mustafa Başaran , Gül Şebnem Altuner Çoban
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1721

0

1721

0

1693

4. Sınıf Öğrencilerinin Başlık Bulma Becerileri
DOI: 10.20860/ijoses.513264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2321

0

2321

İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Cüneyt Akar, Mustafa Ulu
DOI: 10.29065/usakead.232412
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1634

1

1634

Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar: Mustafa Başaran , Buket Dedeoğlu Orhun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1456

0

1456

Yayınlar

Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rania Benseghir
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

1

1

619

Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2310

1

2

2310

7

0

2648

Dördüncü sınıf öğrencilerinin yazmanın ergonomik unsurları açısından incelenmesi
DOI: 10.35233/oyea.519944
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1693

4

0

1693

İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Cüneyt Akar, Mustafa Ulu
DOI: 10.29065/usakead.232412
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1634

2

1

1634

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.