avatar
Nesrin Ozturk Dr. Öğr. Üyesi IZMIR DEMOCRACY UNIVERSITY
Yayın 11 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 8
11 Yayın
8 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Felsefesi Eğitim Psikolojisi

Kurum

IZMIR DEMOCRACY UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Assessing Metacognition: Theory and Practices
DOI: 10.21449/ijate.298299
ATIF 23 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12191

23

1

12191

ÜSTBİLİŞİN ULUSAL OKUMA ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.792872
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 537

0

1

537

TÜRKİYE’DE UYGULANAN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ ÜSTBİLİŞ BAĞLAMINDA DÜZENLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1173209
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 613

0

1

613

Yayınlar

A Case Study of an Ignored Facet: Metacognitive Experiences
DOI: 10.30900/kafkasegt.1437843
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 109

0

109

Eğitime İnsan Felsefesi ile Bakmak
DOI: 10.58689/eibd.1421401
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 287

0

287

Flavell’in Üstbiliş Kuramının Üstbilişsel Duyarlılık Açısından Yeniden Gözden Geçirilmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1232284
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 477

0

477

TÜRKİYE’DE UYGULANAN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ ÜSTBİLİŞ BAĞLAMINDA DÜZENLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1173209
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 613

1

613

ÜSTBİLİŞİN ULUSAL OKUMA ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.792872
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 537

1

537

0

445

0

587

The Instrument of Teaching Metacognition in Reading Classrooms: The ITMR
DOI: 10.21449/ijate.706558
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

0

1075

Metacognition in a Foreign Language Reading Context
DOI: 10.31464/jlere.584458
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

0

797

Dichotomy of EFL reading: Metacognition vs. proficiency
Yazarlar: Nesrin Öztürk , Ferah Şenaydın
DOI: 10.17263/jlls.586757
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 715

0

715

Assessing Metacognition: Theory and Practices
DOI: 10.21449/ijate.298299
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12191

1

12191

Yayınlar

The Instrument of Teaching Metacognition in Reading Classrooms: The ITMR
DOI: 10.21449/ijate.706558
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

3

0

1075

Metacognition in a Foreign Language Reading Context
DOI: 10.31464/jlere.584458
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

2

0

797

Assessing Metacognition: Theory and Practices
DOI: 10.21449/ijate.298299
ATIF 23 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12191

23

1

12191

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.