Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Özçakır Sümen
Doç.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
14
17
Yayın
18
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
STEM Proje Tabanlı Öğrenme Ortamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Projelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4498
0
ATIF
1
FAVORİ
4498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.764194
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
ATIF
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Matematik Çalışma Kitabında Yer Alan Soruların TIMSS Sınavı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.927449
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
2
ATIF
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ZİHİNDEN TOPLAMA İŞLEMİ YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Musa Üstündağ
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1259021
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
748
0
ATIF
1
FAVORİ
748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÖZ YETERLİLİK ALGILARI, ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI VE PROBLEM ÇÖZME BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tayfun Bayraktar
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1351197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Fourth-Grade Students’ Mental Structures Regarding Natural Disasters
Yazarlar:
Elif Bayer Kurt
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ZİHİNDEN TOPLAMA İŞLEMİ YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Musa Üstündağ
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1259021
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
748
1
FAVORİ
748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Sürecinde Yansıtıcı Düşünme: Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2544
0
FAVORİ
2544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Code.org ile Dördüncü Sınıf Öğrencilerine İşlem Önceliği Konusunun Öğretilmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.970167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1031758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
0
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üç Boyutlu Tasarım Programlarıyla Gerçekleştirilen Etkinliklerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Becerilerinin Gelişimine Etkileri
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.967350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
0
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Pre-Service Elementary Teachers’ Skills of Teaching Numbers Through Digital Storytelling
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1016564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
0
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Geometri Kazanımlarının Görselleştirilmesinde Dinamik Geometri Yazılımlarının Kullanılması
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü sınıf öğrencilerinin kesirler konusuna ilişkin zihinsel yapılarının incelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.948020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Matematik Çalışma Kitabında Yer Alan Soruların TIMSS Sınavı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.927449
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.764194
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLKOKUL MATEMATİK DERSLERİ NASIL İŞLENİYOR? BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
0
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Hamza Çalışıcı
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1117
0
FAVORİ
1117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Proje Tabanlı Öğrenme Ortamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Projelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4498
1
FAVORİ
4498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Özdüzenleme Stratejilerinin Ve Motivasyonlarının Ortak Sınavlar Matematik Başarıları Üzerindeki Yordayıcı Etkileri
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Doç. Dr. Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships Between Preservice Teachers’ Mathematical Literacy Self Efficacy Beliefs, Metacognitive Awareness And Problem Solving Skills
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
, Hamza Çalışır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÖZ YETERLİLİK ALGILARI, ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI VE PROBLEM ÇÖZME BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tayfun Bayraktar
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1351197
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
2
ATIF
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Pre-Service Elementary Teachers’ Skills of Teaching Numbers Through Digital Storytelling
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1016564
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
1
ATIF
0
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü sınıf öğrencilerinin kesirler konusuna ilişkin zihinsel yapılarının incelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.948020
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
1
ATIF
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Matematik Çalışma Kitabında Yer Alan Soruların TIMSS Sınavı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.927449
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
2
ATIF
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.764194
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
ATIF
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships Between Preservice Teachers’ Mathematical Literacy Self Efficacy Beliefs, Metacognitive Awareness And Problem Solving Skills
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
, Hamza Çalışır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.2
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
7
ATIF
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat