Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Erten
Doç. Dr.
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
51
10
Yayın
6
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0003-3114-6064
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Z Kuşağının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11085
0
ATIF
3
FAVORİ
11085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
3
ATIF
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Online Collaborative Learning and Using E-Portfolio on Success, Attitudes and Permanency
Yazarlar:
Pinar Erten
,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1571
0
ATIF
1
FAVORİ
1571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8488
0
ATIF
1
FAVORİ
8488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PANDEMİ SÜRECİNDE BİREYLERİN EĞİTİM İLE İLGİLİ BAZI KAVRAMLARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1481776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
0
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Bir Dil Olarak Dil Öğretimi Gerçekleştirecek Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi (TPİB) Çerçevesinde Yeterlilikleri
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
500
0
FAVORİ
500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Tükenmişlik Ölçeği
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.597890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4918
0
FAVORİ
4918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8488
1
FAVORİ
8488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANAL SINIFLARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-527431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
0
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Online Collaborative Learning and Using E-Portfolio on Success, Attitudes and Permanency
Yazarlar:
Pinar Erten
,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1571
1
FAVORİ
1571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sanal Sınıf ve Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL BÖLÜNME
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4278
0
FAVORİ
4278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11085
3
FAVORİ
11085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Bingöl Araştırmaları Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Dijital Tükenmişlik Ölçeği
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.597890
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4918
13
ATIF
0
FAVORİ
4918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANAL SINIFLARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-527431
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
4
ATIF
0
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
3
ATIF
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat