Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sait Çüm
Doç.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
44
11
Yayın
26
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
0000-0002-0428-5088
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
İstatistik
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğrencilerin Akran Zorbalığına Maruz Kalma Sıklıkları ile Cinsiyetleri, Okulu/Dersleri Asma ve Okula Geç Kalma Davranışları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgesu Çüm
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.827526
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1796
1
ATIF
3
FAVORİ
1796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Spor Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Kubra Demır
,
Sait Çüm
,
Murat Aygün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.17155/omuspd.1551245
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
156
0
ATIF
1
FAVORİ
156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Spor Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Kubra Demır
,
Sait Çüm
,
Murat Aygün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.17155/omuspd.1551245
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
156
1
FAVORİ
156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Ekrandan Okuma Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik, Güvenirlik ve Değişmezlik Çalışmaları
Yazarlar:
Tolga Demir
,
Nevin Akkaya
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1369926
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of compulsive sport consumption scale into Turkish culture: CSCS-T
Yazarlar:
Murat Aygün
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1263531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
0
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sato Test Kuramı’nın Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı ile Psikometrik Açıdan Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Prof. Dr. Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akran Zorbalığına Maruz Kalma Sıklıkları ile Cinsiyetleri, Okulu/Dersleri Asma ve Okula Geç Kalma Davranışları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgesu Çüm
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.827526
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1796
3
FAVORİ
1796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Discrimination of Binary Scored Test Items with ROC Analysis
Yazarlar:
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.894851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Zevki ve Okuma Çeşitliliğinin Örtük Sınıf Analizi: Türkiye ve Çin İncelemesi
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Elif Kubra Demır
,
Çiğdem Akın Arıkan
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.755454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriler Yerine Yaklaşık Değer Atamak için Kullanılan Gelişmiş Yöntemlerin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Elif Kübra Demir
,
Selahattin Gelbal
,
Tarık Kışla
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.332605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10915
0
FAVORİ
10915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sato Test Kuramı ile Yapılan Sınıflamalara Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sait Çüm
, Elif Kübra Demir, Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scale Development in Behavioral Sciences (Based on Exploratory Factor Analysis)
Yazarlar:
İrfan Yurdabakan
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
DOI: 10.21763/tjfmpc.317880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3554
0
FAVORİ
3554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriler Yerine Yaklaşık Değer Atamada Kullanılan Farklı Yöntemlerin Model Veri Uyumu Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7438
0
FAVORİ
7438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Educational Academic Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Adaptation of compulsive sport consumption scale into Turkish culture: CSCS-T
Yazarlar:
Murat Aygün
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1263531
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
1
ATIF
0
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Akran Zorbalığına Maruz Kalma Sıklıkları ile Cinsiyetleri, Okulu/Dersleri Asma ve Okula Geç Kalma Davranışları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgesu Çüm
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.827526
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1796
1
ATIF
3
FAVORİ
1796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Discrimination of Binary Scored Test Items with ROC Analysis
Yazarlar:
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.894851
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
2
ATIF
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriler Yerine Yaklaşık Değer Atamak için Kullanılan Gelişmiş Yöntemlerin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Elif Kübra Demir
,
Selahattin Gelbal
,
Tarık Kışla
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.332605
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10915
5
ATIF
0
FAVORİ
10915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scale Development in Behavioral Sciences (Based on Exploratory Factor Analysis)
Yazarlar:
İrfan Yurdabakan
,
Sait Çüm
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
DOI: 10.21763/tjfmpc.317880
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3554
29
ATIF
0
FAVORİ
3554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat