Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şehnaz Baltacı
Prof. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
5
6
Yayın
13
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0001-7826-7301
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dijitalleşme
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Metaverse Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
TRT Akademi
DOI: 10.37679/trta.1245282
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1457
1
ATIF
2
FAVORİ
1457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE WEB 2.0 ARAÇLARININ KULLANIMINA YÖNELİK YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Yasemin Bertiz
,
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1198669
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2629
0
ATIF
1
FAVORİ
2629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE WEB 2.0 ARAÇLARININ KULLANIMINA YÖNELİK YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Yasemin Bertiz
,
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1198669
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2629
1
FAVORİ
2629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
TRT Akademi
DOI: 10.37679/trta.1245282
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1457
2
FAVORİ
1457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Augmented Reality on Achievement and Spatial Visualization Skills in Technical Drawing Course
Yazarlar:
Şehnaz Baltacı
, Sümeyye Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1047477
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
646
0
FAVORİ
646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of using personal response system on 6th grade students' achievement and attitudes towards science and technology
Yazarlar:
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1095715
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
366
0
FAVORİ
366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRUPLA ROBOTİK PROGRAMLAMADA OTANTİK GÖREV ODAKLI UYGULAMALARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Yunus Emre Özenoğlu
,
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.873423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düzeltme Metni: İlköğretim Öğrencilerinin İnternet Öz-Yeterlikleri: Bilgisayar Kullanımı, Eposta Kullanımı ve Bireysel Özelliklerin Etkileri
Yazarlar: Semiral Öncü, Erhan Şengel,
Şehnaz Baltacı Göktalay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
0
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
TRT Akademi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Akademik Açı
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Munzur Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
TRT Akademi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Metaverse Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
TRT Akademi
DOI: 10.37679/trta.1245282
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1457
1
ATIF
2
FAVORİ
1457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRUPLA ROBOTİK PROGRAMLAMADA OTANTİK GÖREV ODAKLI UYGULAMALARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Yunus Emre Özenoğlu
,
Şehnaz Baltacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.873423
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
4
ATIF
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat