Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serdal Baltacı
Prof. Dr.
KIRSEHIR AHI EVRAN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
12
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
13
12
Yayın
43
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KIRSEHIR AHI EVRAN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Parabol Kavramının Öğretiminde Dinamik Matematik Yazılımının Bağlamsal Öğrenme Ortamının Oluşmasında Rolü
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450022
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
ATIF
1
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Suphi Önder Bütüner
,
Erhan Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
ATIF
1
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencileri için Matematik Öz Yeterlik ve Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Matematiksel Öz Benlik Algısı ile İlişkisi
Yazarlar:
Büşra Kartal
,
Serdal Baltacı
,
Avni Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
0
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Suphi Önder Bütüner
,
Erhan Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
1
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Üstün Yetenekli Tanısı Konulmamış Öğrencilerin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ahsen Seda Bulut
,
Avni Yıldız
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.682111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1576
0
FAVORİ
1576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Children’s Science Motivation and Process Skills during Inquiry-Based STEM Activities
Yazarlar:
Hasan Dilek
,
Adem Taşdemir
,
Ahmet Sami Konca
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.673901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3165
0
FAVORİ
3165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenci Velileri ile Üstün Yetenekli Tanısı Koyulmamış Öğrenci Velilerinin Karşılaştırılması: Matematik Eğitiminden Beklenti Örneği
Yazarlar:
Avni Yıldız
,
Serdal Baltacı
,
Cahit Aytekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Ziya Olpak
,
Muhammet Arıcan
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
0
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Farklı Kurumda Çalışan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yaratıcılığı Destekleme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Avni Yıldız
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
0
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parabol Kavramının Öğretiminde Dinamik Matematik Yazılımının Bağlamsal Öğrenme Ortamının Oluşmasında Rolü
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450022
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
1
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi
Yazarlar:
Avni Yıldız
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
0
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1867
0
FAVORİ
1867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GEOGEBRA DESTEKLİ ETKİNLİK HAZIRLAMAK İÇİN YÜRÜTÜLEN TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA SÜRECİNDEN YANSIMALAR
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Avni Yıldız
,
Yasemin Kıymaz
,
Cahit Aytekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.12232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4305
0
FAVORİ
4305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analitik Geometri Öğretiminde GeoGebra Yazılımının Potansiyeli: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Avni Yıldız
,
Temel Kösa
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.32803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3657
0
FAVORİ
3657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Preschool Children’s Science Motivation and Process Skills during Inquiry-Based STEM Activities
Yazarlar:
Hasan Dilek
,
Adem Taşdemir
,
Ahmet Sami Konca
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.673901
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3165
4
ATIF
0
FAVORİ
3165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GEOGEBRA DESTEKLİ ETKİNLİK HAZIRLAMAK İÇİN YÜRÜTÜLEN TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA SÜRECİNDEN YANSIMALAR
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Avni Yıldız
,
Yasemin Kıymaz
,
Cahit Aytekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.12232
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4305
4
ATIF
0
FAVORİ
4305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analitik Geometri Öğretiminde GeoGebra Yazılımının Potansiyeli: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Avni Yıldız
,
Temel Kösa
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.32803
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3657
5
ATIF
0
FAVORİ
3657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat