avatar
Tahir Atıcı Prof. Dr. Gazi University
Yayın 17 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 316
17 Yayın
37 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
316 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Biyoloji Ekoloji Hidrobiyoloji Biyoloji Eğitimi Microalgal biyotechnology Algal ecology

Kurum

Gazi University

Popüler Yayınları

0

1

2667

Topçam Baraj Gölü (Mesudiye, Ordu) Fitoplanktonik Algleri ve Su Kalite Değerlendirmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türler ve Habitatlar
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

0

1

689

0

1

715

Yayınlar

0

845

Tuz Gölü Özel Çevre Koruma Bölgesi Göllerinde Alg Çeşitliliği ve Potansiyel Siyanobakteri Toksisitesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türler ve Habitatlar
DOI: 10.53803/turvehab.1171691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 924

0

924

0

426

1

715

Evsel Atıklar Kullanılarak Laboratuvarda Alg Üretim Yöntemleri
Yazarlar: Tahir Atıcı , Bilge Başak Fidan
DOI: 10.56728/dustad.1169945
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1570

0

1570

1

689

0

465

0

798

0

1368

Adrasan Deresi Indicator Alg Türleri (Antalya)-Turkiye
Yazarlar: Tahir Atıcı , Abel U. Udoh
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2163

0

2163

Biyoloji öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ve akademik başarıları
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181066
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1699

0

1699

ANKARA ÇAYI KİRLİLİĞİ VE ALGLERİ
Yazarlar: Tahir Atıcı , Syhan Ahıska
Yayın Bilgisi: 2010 , Gazi University Journal of Science
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2200

0

2200

THE ALGAE OF THE DELICE STREAM
Yazarlar: Tahir Atıcı , Mehmet Yılmaz, Ali Gül, Mustafa Kuru
Yayın Bilgisi: 2010 , Gazi University Journal of Science
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1404

0

1404

Yayınlar

Evsel Atıklar Kullanılarak Laboratuvarda Alg Üretim Yöntemleri
Yazarlar: Tahir Atıcı , Bilge Başak Fidan
DOI: 10.56728/dustad.1169945
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1570

1

0

1570

Biyoloji öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ve akademik başarıları
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181066
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1699

3

0

1699

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.