avatar
Tahir Atıcı Prof. Dr. Gazi University
Yayın 17 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 316
17 Yayın
37 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
316 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Biyoloji Ekoloji Hidrobiyoloji Biyoloji Eğitimi Microalgal biyotechnology Algal ecology

Kurum

Gazi University

Popüler Yayınları

0

1

2633

Topçam Baraj Gölü (Mesudiye, Ordu) Fitoplanktonik Algleri ve Su Kalite Değerlendirmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türler ve Habitatlar
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

0

1

658

0

1

702

Yayınlar

0

808

Tuz Gölü Özel Çevre Koruma Bölgesi Göllerinde Alg Çeşitliliği ve Potansiyel Siyanobakteri Toksisitesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türler ve Habitatlar
DOI: 10.53803/turvehab.1171691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 885

0

885

0

408

1

702

Evsel Atıklar Kullanılarak Laboratuvarda Alg Üretim Yöntemleri
Yazarlar: Tahir Atıcı , Bilge Başak Fidan
DOI: 10.56728/dustad.1169945
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1481

0

1481

1

658

0

455

0

790

0

1360

Adrasan Deresi Indicator Alg Türleri (Antalya)-Turkiye
Yazarlar: Tahir Atıcı , Abel U. Udoh
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2130

0

2130

Biyoloji öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ve akademik başarıları
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181066
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1684

0

1684

ANKARA ÇAYI KİRLİLİĞİ VE ALGLERİ
Yazarlar: Tahir Atıcı , Syhan Ahıska
Yayın Bilgisi: 2010 , Gazi University Journal of Science
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2174

0

2174

THE ALGAE OF THE DELICE STREAM
Yazarlar: Tahir Atıcı , Mehmet Yılmaz, Ali Gül, Mustafa Kuru
Yayın Bilgisi: 2010 , Gazi University Journal of Science
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1383

0

1383

Yayınlar

Evsel Atıklar Kullanılarak Laboratuvarda Alg Üretim Yöntemleri
Yazarlar: Tahir Atıcı , Bilge Başak Fidan
DOI: 10.56728/dustad.1169945
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1481

1

0

1481

Biyoloji öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ve akademik başarıları
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181066
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1684

3

0

1684

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.