Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuba Şenel Zor
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
0
6
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Tuba Şenel
,
Oktay Aslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5255
0
ATIF
1
FAVORİ
5255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamındaki Nanobilim ve Nanoteknoloji Eğitiminin Öğrencilerin Görüş ve Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Şeyma Çalık
,
Ayşe Koç
,
Tuba Şenel Zor
,
Erhan Zor
,
Oktay Aslan
,
Haluk Bingöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.99
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
462
0
FAVORİ
462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nanobilim ve Nanoteknolojinin TÜBİTAK Popüler Bilim Dergilerine Yansımaları
Yazarlar:
Şeyma Çalık
,
Ayşe Koç
,
Tuba Şenel
,
Erhan Zor
,
Oktay Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.941447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3868
0
FAVORİ
3868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tübitak Proje Yarışmaları Bölge Sergisine Katılan Üniversite Öğrencilerinin Kendi Araştırma Projeleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Koç
,
Şeyma Çalık
,
Tuba Şenel
,
Oktay Aslan
, Erhan Zor
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Açısından Analizi
Yazarlar:
Oktay Aslan
,
Tuba Şenel Zor
,
Erhan Zor
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers' Understanding of Nature of Science
Yazarlar:
Oktay Aslan
,
Volkan Göksu
,
Murat Özel
,
Tuba Şenel Zor
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3173
0
FAVORİ
3173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Tuba Şenel
,
Oktay Aslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5255
1
FAVORİ
5255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat