Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Üzeyir Süğümlü
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
27
Hakemlik
53
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
90
27
Yayın
53
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
90
TR Dizin Atıf
0000-0003-2135-5399
57210583813
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Dil Öğretimi
Türkçe Öğretimi
Dil Becerileri Öğretimi
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Türk ve Çeviri Çocuk Romanlarının Merak Unsuru Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mevlüde Yiğit
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
0
ATIF
5
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (2018) TEMELİNDE HAZIRLANAN ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Hasan Hüseyin Mutlu,
Üzeyir Süğümlü
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2978
0
ATIF
2
FAVORİ
2978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5695
3
ATIF
2
FAVORİ
5695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Sema Nur Yüce
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Aydın Tömer Dil Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
ATIF
2
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkna Edici Yazma ve Karşılaştırmalı Bir Araştırma/Persuasive Writing and a Comparative Study (Example of Australian Native Language Teaching Materials and Turkish)
Yazarlar:
Alpaslan Okur
, Gökçen Göçen,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13421
0
ATIF
2
FAVORİ
13421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Argümantasyon Temelli Öğrenme Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Argüman Kullanma Seviyelerine, İkna Edici Yazma Başarılarına ve Yazma Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Süleyman Bakdemir
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1441988
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
1
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Literacy Skills of Postgraduate Students in the Department of Turkish Education
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Keziban Tekşan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1379513
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
1
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Türkçe Öğrenme Kaygıları ve Tutumları ile Özerk Öğrenme Becerileri: Açımlayıcı Sıralı Desen Çalışması
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1331838
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
1
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Sema Nur Yüce
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Aydın Tömer Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
2
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle Dil Bilgisi Etkinliklerinin İlişkisi
Yazarlar:
Kadriye Doğan
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1286151
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2512
1
FAVORİ
2512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yazma Becerisi Sürecinin Değerlendirilmesi: Öğretici Deneyimleri ve Görüşleri
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Süleyman Bakdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
1
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Çeviri Çocuk Romanlarının Merak Unsuru Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mevlüde Yiğit
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
DOI: -
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
5
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5695
2
FAVORİ
5695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA STRATEJİLERİNİN PROGRAMLAR VE DERS KİTAPLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Kadriye Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
1
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Özerkliği Becerileri ve Yazma Kaygılarının Nitel ve Nicel Yöntemlerle İncelenmesi
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Mehmet Alver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.871406
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Case Study on Teaching Turkish through Distance Education
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: 10.17220/ijpes.2021.8.1.278
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
1
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA: PROGRAM VE DERS KİTAPLARI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
, Sema Nur Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.731880
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
1
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Readability of Turkish tales
Yazarlar:
Keziban Tekşan
,
Üzeyir Süğümlü
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.759354
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
1
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ ÖZERKLİĞİ UYGULAMALARININ ÖZERK ÖĞRENMEYE VE YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
1
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Çalışmalarındaki Yazım ve Noktalama Hatalarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.706748
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
1
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ KULLANMA BECERİSİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ KULLANILMASI VE KULLANILMAMASINA İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Hasan Hüseyin Mutlu
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-544352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1750
1
FAVORİ
1750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Serbest Yazma Çalışmalarındaki Yazı Türü Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Keziban Tekşan
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1989
1
FAVORİ
1989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (2018) TEMELİNDE HAZIRLANAN ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Hasan Hüseyin Mutlu,
Üzeyir Süğümlü
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2978
2
FAVORİ
2978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
, Asena Eraslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.557969
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2509
1
FAVORİ
2509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZERKLİĞİ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Keziban Tekşan
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Keziban Tekşan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.480111
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5536
1
FAVORİ
5536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZMA ÖZERKLİĞİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Keziban Tekşan,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ ÖZERKLİĞİ KAVRAMI ÜZERİNE KURAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
1
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkna Edici Yazma ve Karşılaştırmalı Bir Araştırma/Persuasive Writing and a Comparative Study (Example of Australian Native Language Teaching Materials and Turkish)
Yazarlar:
Alpaslan Okur
, Gökçen Göçen,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13421
2
FAVORİ
13421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN DERS DIŞI KİTAP OKUMA ALIŞKANLIKLARI
Yazarlar: Havva Yaman,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
1
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE SENARYO TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİLİLİĞİ: KELİME TÜRLERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Havva Yaman,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000111
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4577
1
FAVORİ
4577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Dil Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Language and Linguistic Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Editörlük
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Dil Dergisi
Sakarya University Journal of Education
SDU International Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Yayınlar
Argümantasyon Temelli Öğrenme Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Argüman Kullanma Seviyelerine, İkna Edici Yazma Başarılarına ve Yazma Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Süleyman Bakdemir
,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1441988
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
2
ATIF
1
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Türkçe Öğrenme Kaygıları ve Tutumları ile Özerk Öğrenme Becerileri: Açımlayıcı Sıralı Desen Çalışması
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1331838
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
1
ATIF
1
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5695
3
ATIF
2
FAVORİ
5695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Özerkliği Becerileri ve Yazma Kaygılarının Nitel ve Nicel Yöntemlerle İncelenmesi
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Mehmet Alver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.871406
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
3
ATIF
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA: PROGRAM VE DERS KİTAPLARI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
, Sema Nur Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.731880
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
6
ATIF
1
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Çalışmalarındaki Yazım ve Noktalama Hatalarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.706748
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
4
ATIF
1
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ KULLANILMASI VE KULLANILMAMASINA İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Hasan Hüseyin Mutlu
,
Enes Çinpolat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-544352
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1750
3
ATIF
1
FAVORİ
1750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
, Asena Eraslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.557969
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2509
6
ATIF
1
FAVORİ
2509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Keziban Tekşan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.480111
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5536
4
ATIF
1
FAVORİ
5536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE SENARYO TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİLİLİĞİ: KELİME TÜRLERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Havva Yaman,
Üzeyir Süğümlü
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000111
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4577
8
ATIF
1
FAVORİ
4577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat