Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Volkan Hasan Kaya
Doç. Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
9
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
34
9
Yayın
13
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
0000-0002-8991-0187
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
How does Information and Communications Technology Influence Turkish Students’ Science Achievement?
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
,
Sibel İnci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.900695
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
2
ATIF
3
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE MULTİDİSİPLİNER, DİSİPLİNLERARASI VE TRANSDİSİPLİNER KAVRAMLARI
Yazarlar:
Sibel İnci
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.905241
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12898
4
ATIF
2
FAVORİ
12898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN ORTAOKUL ÖĞRENİMLERİ SÜRECİNDE OKULA, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİNE VE DERSİNE YÖNELİK ALGILARI İLE FEN BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
, Elif Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
0
ATIF
1
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygusal Zekânın Işığında Bilişim Teknolojisi ve Öğrenci Duygularının Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.286268
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
2
ATIF
1
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Algıladıkları Öğretmen Nitelikleri ile Sosyoekonomik Düzeyi Yüksek ve Düşük Öğrencilerin Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sibel İnci
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.873723
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
2
ATIF
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
EĞİTİMDE MULTİDİSİPLİNER, DİSİPLİNLERARASI VE TRANSDİSİPLİNER KAVRAMLARI
Yazarlar:
Sibel İnci
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.905241
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12898
2
FAVORİ
12898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Algıladıkları Öğretmen Nitelikleri ile Sosyoekonomik Düzeyi Yüksek ve Düşük Öğrencilerin Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sibel İnci
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.873723
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How does Information and Communications Technology Influence Turkish Students’ Science Achievement?
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
,
Sibel İnci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.900695
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
3
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dimensions Affecting Environmental Literacy, and Environmental Perceptions Influencing Science Literacy
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
, Doris Elster
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.512201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN ORTAOKUL ÖĞRENİMLERİ SÜRECİNDE OKULA, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİNE VE DERSİNE YÖNELİK ALGILARI İLE FEN BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
, Elif Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1403
1
FAVORİ
1403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BAŞARISINI ARTIRMAK İÇİN ÖDEVLER VE KURSLAR GEREKLİ MİDİR?
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
, Elif Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3221
0
FAVORİ
3221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygusal Zekânın Işığında Bilişim Teknolojisi ve Öğrenci Duygularının Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.286268
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
1
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MATHEMATICS LITERACY, MATHEMATICS CONTENT KNOWLEDGE AND SCIENCE LITERACY ACCORDING TO PISA 2012
Yazarlar:
Dilber Polat
,
Yasemin Godek
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Research Journal of Business and Management
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.373
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
1
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINATION AND COMPARISON OF TURKISH STUDENT CHARACTERISTICS AFFECTING SCIENCE LITERACY IN TURKEY ACCORDING TO PISA 2012
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
, Alev Dogan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Research Journal of Business and Management
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Research Journal of Business and Management
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
EĞİTİMDE MULTİDİSİPLİNER, DİSİPLİNLERARASI VE TRANSDİSİPLİNER KAVRAMLARI
Yazarlar:
Sibel İnci
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.905241
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12898
4
ATIF
2
FAVORİ
12898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Algıladıkları Öğretmen Nitelikleri ile Sosyoekonomik Düzeyi Yüksek ve Düşük Öğrencilerin Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sibel İnci
,
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.873723
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
2
ATIF
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How does Information and Communications Technology Influence Turkish Students’ Science Achievement?
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
,
Sibel İnci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.900695
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
2
ATIF
3
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dimensions Affecting Environmental Literacy, and Environmental Perceptions Influencing Science Literacy
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
, Doris Elster
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.512201
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
4
ATIF
1
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygusal Zekânın Işığında Bilişim Teknolojisi ve Öğrenci Duygularının Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Volkan Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.286268
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
2
ATIF
1
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat