Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zekerya Akkuş
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
10
7
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0001-8990-8936
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Figen Cevger
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.937938
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
1
ATIF
1
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Dersinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Zekerya Akkuş
,
Figen Cevger
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1261705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Yer Alan Anakronik Hatalar
Yazarlar:
Şeyda Marancı
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1239190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
366
0
FAVORİ
366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Figen Cevger
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.937938
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
1
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN HARİTA VE YÖN BECERİLERİNE SAHİP OLMA VE BU BECERİLERİ YAŞAMA AKTARABİLME DURUMLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Zekerya Akkuş
,
Memet Kuzey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6724
0
FAVORİ
6724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Değer Aktarım Aracı Olarak Atasözleri: Ahlaki İkilem Oluşturma
Yazarlar:
Zekerya Akkuş
, Birgül Küçük,
Hakan Örten
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1985
0
FAVORİ
1985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN YENİ MÜFREDAT PROGRAMLARINDAKİ ÖLÇME-DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN UYGULAMA SÜRECİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ERZURUM ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Aydın Güven
,
Zekerya Akkuş
,
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1712
0
FAVORİ
1712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Figen Cevger
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.937938
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
1
ATIF
1
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat