Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Günal
Dr.
Balıkesir Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
5
4
Yayın
7
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-5666-9737
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tarih Eğitimi
Kurum
Balıkesir Üniversitesi
Yayınlar
Yerel tarih etkinliklerinin sosyal bilgiler öğretmen adayları üzerindeki etkilerine yönelik bir durum çalışması
Yazarlar:
Hasan Günal
,
Ramazan Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1369327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Bölümü Öğrencilerinin “Tarihin Nasıl Yazıldığını Bilmenin Önemi”Ne Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1024209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARTIŞMALI VE HASSAS KONULARIN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK EĞİTİM ALMA DURUMLARI
Yazarlar:
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.433429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN YENİ MÜFREDAT PROGRAMLARINDAKİ ÖLÇME-DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN UYGULAMA SÜRECİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ERZURUM ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ramazan Kaya
,
Aydın Güven
,
Zekerya Akkuş
,
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1713
0
FAVORİ
1713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish History Education Journal
Hakemlik
International Journal of Social Science Research
Journal of Innovative Research in Social Studies
Turkish History Education Journal
Yayınlar
TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARTIŞMALI VE HASSAS KONULARIN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK EĞİTİM ALMA DURUMLARI
Yazarlar:
Hasan Günal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.433429
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
3
ATIF
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat