About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Ayça Ülker
Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Publication
5
Review
4
CrossRef Cited
6
TR Dizin Cited
4
5
Publication
4
Review
6
CrossRef Cited
4
TR Dizin Cited
0000-0003-1893-9115
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
Early Childhood Education
Developmental Psychology
Emotional Development
Social Development
Institution
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popular Publications
Resimli Çocuk Kitaplarında Yer Alan Olumsuz Duygular Ve Karakterlerin Kullandığı Baş Etme Stratejileri
Authors:
Ayça Ülker Erdem
, Emine Hande Aydos,
Aysel Çoban
Published: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326606
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4070
4
CITED
2
FAVORITE
4070
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Use of Creative Drama in Early Childhood Educational Settings: An Examination of Teachers’ and Candidate Teachers’ Perspectives
Authors:
Ayça Ülker Erdem
,
Emine Hande Aydos
,
Mübeccel Gönen
Published: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5319
0
CITED
1
FAVORITE
5319
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Ebeveynlerin Duygu Sosyalleştirme Davranışları ve Duygusal İstismar Potansiyelleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Authors:
Ayça Ülker
,
Emine Hande Aydos
Published: 2024 ,
Türk Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31828/turkpsikoloji.1441059
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
67
0
FAVORITE
67
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effect of the Socio-Emotional Learning for Professional Development (SEL-PD) Program on Turkish Preservice Teachers’ Knowledge and Practices
Authors:
Ayça Ülker
,
Tülay İlhan İyi
,
Aysel Esen Çoban
Published: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1269904
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
559
0
FAVORITE
559
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Eğitim Programı’nın K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeline Göre İncelenmesi
Authors:
Selda Aras
,
Ayça Ülker
,
Dilek Altun
Published: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309000
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1692
0
FAVORITE
1692
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Resimli Çocuk Kitaplarında Yer Alan Olumsuz Duygular Ve Karakterlerin Kullandığı Baş Etme Stratejileri
Authors:
Ayça Ülker Erdem
, Emine Hande Aydos,
Aysel Çoban
Published: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326606
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4070
2
FAVORITE
4070
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Use of Creative Drama in Early Childhood Educational Settings: An Examination of Teachers’ and Candidate Teachers’ Perspectives
Authors:
Ayça Ülker Erdem
,
Emine Hande Aydos
,
Mübeccel Gönen
Published: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5319
1
FAVORITE
5319
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
HAYEF Journal of Education
Milli Eğitim Dergisi
Türk Psikoloji Dergisi
Editorship
Kocaeli University Journal of Education
Section Editor
Reviews
Cumhuriyet International Journal of Education
Erzincan University Journal of Education Faculty
Humanistic Perspective
Kocaeli University Journal of Education
Publications
Okul Öncesi Eğitim Programı’nın K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeline Göre İncelenmesi
Authors:
Selda Aras
,
Ayça Ülker
,
Dilek Altun
Published: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309000
CITED
2
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1692
2
CITED
0
FAVORITE
1692
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Resimli Çocuk Kitaplarında Yer Alan Olumsuz Duygular Ve Karakterlerin Kullandığı Baş Etme Stratejileri
Authors:
Ayça Ülker Erdem
, Emine Hande Aydos,
Aysel Çoban
Published: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326606
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4070
4
CITED
2
FAVORITE
4070
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour