avatar
Çetin Toraman Assoc. Prof. Dr. CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Publication 30 Review 34 CrossRef Cited 94 TR Dizin Cited 115
30 Publication
34 Review
94 CrossRef Cited
115 TR Dizin Cited

Research Fields

Education Open and Distance Learning Curriculum and Instration Statistics Medical Education

Institution

CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY

Popular Publications

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ölçeğinin (TCEÖ) Geliştirilmesi
Authors: Fatma Dilek Gözütok, Çetin Toraman , Tuba Acar-erdol
Published: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330240
CITED 9 FAVORITE 2 TOTAL DOWNLOAD COUNT 7626

9

2

7626

0

2

262

1

1

718

Publications

2

262

0

1332

0

5747

0

494

0

854

ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ
Published: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.858813
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2207

0

2207

I Have a Letter to my Medical School!
Published: 2021 , Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.907675
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1130

0

1130

0

3039

0

2357

0

1431

0

785

0

2404

Effective Teacher Characteristics
DOI: -
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2499

0

2499

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ölçeğinin (TCEÖ) Geliştirilmesi
Authors: Fatma Dilek Gözütok, Çetin Toraman , Tuba Acar-erdol
Published: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330240
FAVORITE 2 TOTAL DOWNLOAD COUNT 7626

2

7626

Publications

3

0

1332

23

0

5747

1

0

494

7

0

887

1

1

615

ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ
Published: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.858813
CITED 15 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2207

15

0

2207

12

0

3039

1

1

718

8

0

2357

5

0

1431

8

0

2404

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ölçeğinin (TCEÖ) Geliştirilmesi
Authors: Fatma Dilek Gözütok, Çetin Toraman , Tuba Acar-erdol
Published: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330240
CITED 9 FAVORITE 2 TOTAL DOWNLOAD COUNT 7626

9

2

7626

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.