avatar
İbrahim Uysal Assoc. Prof. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Publication 23 Review 47 CrossRef Cited 68 TR Dizin Cited 54
23 Publication
47 Review
68 CrossRef Cited
54 TR Dizin Cited

Research Fields

Open and Distance Learning Measurement Theories and Applications in Education and Psychology Scale Development Cross-Cultural Scale Adaptation Similation Study

Institution

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popular Publications

4

1

2264

A Phenomenological Study on the Effectiveness of Curriculum and Course Information Packages in the Bologna Process
Authors: Seval Fer , Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi, Özlenen Özdiyar , Funda Uysal , Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal , İbrahim Uysal , Levent Ertuna
Published: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 598

1

1

598

0

1

652

Publications

1

652

0

581

Normal Distribution Dilemma
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 9519

0

9519

0

2354

0

801

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Published: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1008

0

1008

0

1368

Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Authors: İbrahim Uysal , Selin Sarıça
Published: 2019 , Elementary Education Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 525

0

525

0

1102

1

598

0

829

1

2264

0

8326

Publications

3

0

1550

Normal Distribution Dilemma
DOI: 10.18039/ajesi.962653
CITED 26 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 9519

26

0

9519

4

0

2354

4

0

801

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Published: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
CITED 3 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1008

3

0

1008

1

0

1712

8

0

1368

Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Authors: İbrahim Uysal , Selin Sarıça
Published: 2019 , Elementary Education Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
CITED 1 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 525

1

0

525

Comparison of factor retention methods on binary data: A simulation study
Published: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.518636
CITED 5 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1102

5

0

1102

A Phenomenological Study on the Effectiveness of Curriculum and Course Information Packages in the Bologna Process
Authors: Seval Fer , Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi, Özlenen Özdiyar , Funda Uysal , Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal , İbrahim Uysal , Levent Ertuna
Published: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 598

1

1

598

4

1

2264

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.