About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Ömer Yılayaz
Asst. Prof. Dr.
Fırat Üniversitesi
Publication
9
Review
2
CrossRef Cited
7
9
Publication
2
Review
7
CrossRef Cited
0000-0003-1600-6987
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Science Education
Institution
Fırat Üniversitesi
Publications
Determining the Views of Prospective Science Teachers on Inquiry-Based Learning Method
Authors:
Şeyma Aksakal Taşkıran
,
Ömer Yılayaz
Published: 2024 ,
Firat University Journal of Social Sciences
DOI: 10.18069/firatsbed.1445203
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
364
0
FAVORITE
364
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Fen Başarılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Authors:
Songül Akbalık
,
Ömer Yılayaz
Published: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
758
0
FAVORITE
758
TOTAL DOWNLOAD COUNT
7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Modeliyle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi.
Authors:
Ömer Yılayaz
,
Şeyma Barata Aksoy
Published: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.724374
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
718
0
FAVORITE
718
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Metaphoric Perceptions of Pre-Service Science Teachers on Art in Scientific Activities
Authors:
Şeyma Aksakal
,
Ömer Yılayaz
Published: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.488957
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1663
0
FAVORITE
1663
TOTAL DOWNLOAD COUNT
CHLORPYRİFOS ETHYL (PESTİSİT;İNSEKTİSİT)’İN Barbus rajanorum mystaseus (HECKEL,1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİLERİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Authors:
Ömer Yılayaz
Published: 2008 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
394
0
FAVORITE
394
TOTAL DOWNLOAD COUNT
CHLORPYRİFOS ETHYL (İNSEKTİSİT)’İN Capoeta trutta (HECKEL, 1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİSİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Authors:
ÖMER Yılayaz
Published: 2008 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
290
0
FAVORITE
290
TOTAL DOWNLOAD COUNT
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ENZİMLERLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
Authors:
İrfan Emre
,
Ömer Yılayaz
Published: 2006 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2650
0
FAVORITE
2650
TOTAL DOWNLOAD COUNT
PARATHİON METHYL (İNSEKTİSİT)’İN Capoeta trutta (HECKEL, 1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİSİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Authors:
Ömer Yılayaz
Published: 2006 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
232
0
FAVORITE
232
TOTAL DOWNLOAD COUNT
PARATHİON METHYL (İNSEKTİSİT)’İN Barbus rajanorum mystaceus (HECKEL,1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİSİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Authors:
Ömer Yılayaz
Published: 2005 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
462
0
FAVORITE
462
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
Firat University Journal of Social Sciences
Turkish Journal of Educational Studies
Reviews
Hakkari Review
Journal of Science and Technology of Dumlupınar University
Publications
7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Modeliyle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi.
Authors:
Ömer Yılayaz
,
Şeyma Barata Aksoy
Published: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.724374
CITED
4
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
718
4
CITED
0
FAVORITE
718
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Metaphoric Perceptions of Pre-Service Science Teachers on Art in Scientific Activities
Authors:
Şeyma Aksakal
,
Ömer Yılayaz
Published: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.488957
CITED
3
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1663
3
CITED
0
FAVORITE
1663
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour