Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asuman Duatepe-paksu
Prof. Dr.
Pamukkale Ü.
Yayın
17
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
22
17
Yayın
2
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
0000-0003-2504-6294
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Pamukkale Ü.
Popüler Yayınları
Pamukkale eleştirel düşünme becerisi ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: Erdinc Duru, Sevgi Ozgungor, Ozen Yıldırım,
Asuman Duatepe Paksu
, Sibel Duru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1169977
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2660
1
ATIF
2
FAVORİ
2660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere İlişkin Sayı Duyuları ve Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Gülcan Bayram,
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7513
0
ATIF
1
FAVORİ
7513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orantısal akıl yürütme gerektiren sorularda öğrencilerin kullandıkları çözüm stratejilerinin soru türlerine göre değişiminin incelenmesi
Yazarlar:
Asuman Duatepe
, Oylum Akkuş Çıkla, Mesture Kayhan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2515
0
ATIF
1
FAVORİ
2515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim matemetik öğretmen adaylarının orantısal akıl yürütme becerileri üzerine niteliksel bir çalışma
Yazarlar: Oylum Akkuş Çıkla,
Asuman Duatepe
Yayın Bilgisi: 2002 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5619
0
ATIF
1
FAVORİ
5619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSLÜ İFADELER İLE İLGİLİ SAYI DUYUSU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Esra Eymen İkizoğlu,
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3925
0
ATIF
1
FAVORİ
3925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerle Bölmeye Yönelik Dönüşüm Bilgilerindeki Değişim
Yazarlar:
Ebru Mutlu
,
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1089778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Ortamlarda Gerçekleştirilen Matematik Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: “Her Yer Matematik Projesi”
Yazarlar:
Asuman Duatepe-paksu
,
Sibel Kazak
,
Emine Gaye Çontay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1094581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5714
0
FAVORİ
5714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KARENİN TANIMIYLA İLİŞKİLİ ANLAYIŞLARI
Yazarlar:
Emine Gaye Çontay
,
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1053357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
837
0
FAVORİ
837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pamukkale eleştirel düşünme becerisi ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: Erdinc Duru, Sevgi Ozgungor, Ozen Yıldırım,
Asuman Duatepe Paksu
, Sibel Duru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1169977
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2660
2
FAVORİ
2660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of 21st-Century Competencies and Skills of Graduates from the Perspective of Sector Representatives and Academicians
Yazarlar:
Erdinç Duru
,
Asuman Duatepe Paksu
, Murat Balkıs,
Sibel Duru
,
Mehmet Emin Bakay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dörtgenleri Simetri Perspektifinden İnceleyen Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünmelerindeki Değişim: Dikdörtgen ve Eşkenar Dörtgen Tanımı Örnekleri
Yazarlar:
Sibel Kazak
,
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7706
0
FAVORİ
7706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Şemaları ve Bu Şemaları Ortaya Koyan İfadelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Gaye Çontay
,
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.397109
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4137
0
FAVORİ
4137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına ve Geometriye Yönelik Öz-Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar: Emine Gaye Çontay,
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokgenlerin Kritik Özelliklerine İlişkin Alan Bilgisi
Yazarlar:
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.398063
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2115
0
FAVORİ
2115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSLÜ İFADELER İLE İLGİLİ SAYI DUYUSU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Esra Eymen İkizoğlu,
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3925
1
FAVORİ
3925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere İlişkin Sayı Duyuları ve Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Gülcan Bayram,
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7513
1
FAVORİ
7513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Hazırbulunuşlukları, Düşünme Düzeyleri, Geometriye Karşı Özyeterlikleri ve Tutumları
Yazarlar:
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/PUJE585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2109
0
FAVORİ
2109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparing Teachers’ Beliefs about Mathematics in Terms of Their Branches and Gender
Yazarlar:
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik dersi 1.-5. sınıf öğretim programının NCTM prensip ve standartlarına göre incelenmesi
Yazarlar: Aysun Umay, Oylum Akkuş Çıkla,
Asuman Duatepe
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2031
0
FAVORİ
2031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orantısal akıl yürütme gerektiren sorularda öğrencilerin kullandıkları çözüm stratejilerinin soru türlerine göre değişiminin incelenmesi
Yazarlar:
Asuman Duatepe
, Oylum Akkuş Çıkla, Mesture Kayhan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2515
1
FAVORİ
2515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim matemetik öğretmen adaylarının orantısal akıl yürütme becerileri üzerine niteliksel bir çalışma
Yazarlar: Oylum Akkuş Çıkla,
Asuman Duatepe
Yayın Bilgisi: 2002 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5619
1
FAVORİ
5619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik tutum ölçeği geliştirilmesi
Yazarlar:
Asuman Duatepe
, Şebnem Çilesiz
Yayın Bilgisi: 1999 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9088
0
FAVORİ
9088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Yayın Editörü
Hakemlik
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerle Bölmeye Yönelik Dönüşüm Bilgilerindeki Değişim
Yazarlar:
Ebru Mutlu
,
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1089778
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
2
ATIF
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Ortamlarda Gerçekleştirilen Matematik Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: “Her Yer Matematik Projesi”
Yazarlar:
Asuman Duatepe-paksu
,
Sibel Kazak
,
Emine Gaye Çontay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1094581
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5714
3
ATIF
0
FAVORİ
5714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KARENİN TANIMIYLA İLİŞKİLİ ANLAYIŞLARI
Yazarlar:
Emine Gaye Çontay
,
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1053357
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
837
2
ATIF
0
FAVORİ
837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pamukkale eleştirel düşünme becerisi ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: Erdinc Duru, Sevgi Ozgungor, Ozen Yıldırım,
Asuman Duatepe Paksu
, Sibel Duru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1169977
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2660
1
ATIF
2
FAVORİ
2660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına ve Geometriye Yönelik Öz-Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar: Emine Gaye Çontay,
Asuman Duatepe-paksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506429
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
2
ATIF
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Hazırbulunuşlukları, Düşünme Düzeyleri, Geometriye Karşı Özyeterlikleri ve Tutumları
Yazarlar:
Asuman Duatepe Paksu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/PUJE585
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2109
6
ATIF
0
FAVORİ
2109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat