Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asena Ayvaz Can
Doç. Dr.
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
11
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
54
11
Yayın
14
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
0000-0002-3612-9119
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
Kurum
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Beklentileri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2122
0
ATIF
1
FAVORİ
2122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ ÖĞRETMEN ADAYI AKRAN DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar: Mbektas Bektaş, Mehmet Barış Horzum,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
0
ATIF
1
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Barış Horzum
,
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
,
Yasin Üngören
,
Fatih Selim Sellüm
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.645859
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
3
ATIF
1
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
THE EFFECT OF WORKED EXAMPLES METHOD ON PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ FRACTIONS ACHIEVEMENT
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Problemi Çözmeye İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.882143
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Matematik Oyunu” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.683137
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1653
0
FAVORİ
1653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Barış Horzum
,
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
,
Yasin Üngören
,
Fatih Selim Sellüm
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.645859
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
1
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
, Ebru Çalıkoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.526533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1412
0
FAVORİ
1412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-542414
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dursun Aksu
,
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.394672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10208
0
FAVORİ
10208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gelecekteki Mesleki Yeterliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Ensar Aydın
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1980
0
FAVORİ
1980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Beklentileri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2122
1
FAVORİ
2122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik İnançları
Yazarlar: Mehmet Barış Horzum,
Ebru Albayrak
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ ÖĞRETMEN ADAYI AKRAN DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar: Mbektas Bektaş, Mehmet Barış Horzum,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
1
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
Ege Eğitim Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Erciyes Journal of Education
Alan Editörü
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Hakemlik
Asya Studies
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Problemi Çözmeye İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.882143
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
4
ATIF
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının “Matematik Oyunu” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.683137
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1653
1
ATIF
0
FAVORİ
1653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Barış Horzum
,
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
,
Yasin Üngören
,
Fatih Selim Sellüm
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.645859
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
3
ATIF
1
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
, Ebru Çalıkoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.526533
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1412
3
ATIF
0
FAVORİ
1412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-542414
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
4
ATIF
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dursun Aksu
,
Asena Ayvaz Can
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.394672
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10208
3
ATIF
0
FAVORİ
10208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gelecekteki Mesleki Yeterliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Ensar Aydın
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1980
7
ATIF
0
FAVORİ
1980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat