Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Bektaş
Prof. Dr.
SAKARYA UNIVERSITY
Yayın
13
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
113
13
Yayın
27
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
113
TR Dizin Atıf
0000-0003-2992-1965
55962517700
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Temel Eğitim (Diğer)
Kurum
SAKARYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Beklentileri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
0
ATIF
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin “Yüksek Lisans” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
, Nuriye Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.382649
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1564
4
ATIF
1
FAVORİ
1564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı'nın 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Fatih Selim Sellüm
, Derya Polat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.537104
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6677
20
ATIF
1
FAVORİ
6677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Barış Horzum
,
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
,
Yasin Üngören
,
Fatih Selim Sellüm
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.645859
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
3
ATIF
1
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Fatih Selim Sellüm
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.949021
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
2
ATIF
1
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“The Street” From the Past to the Present - Examining the Views of Academician Parents whose Children in Early Childhood
Yazarlar:
Elife Nur Saydam
,
Fatih Selim Sellüm
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1377825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19
0
FAVORİ
19
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programı Kazanımları ile Ders Kitabı Değerlendirme Sorularının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Samet Varlı
,
Fatih Selim Sellüm
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1420485
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
86
0
FAVORİ
86
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Fatih Selim Sellüm
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.949021
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
1
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Barış Horzum
,
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
,
Yasin Üngören
,
Fatih Selim Sellüm
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.645859
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
1
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
, Ebru Çalıkoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.526533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İşbirliği Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Gönül Baştürk,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.535196
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1373
0
FAVORİ
1373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı'nın 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Fatih Selim Sellüm
, Derya Polat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.537104
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6677
1
FAVORİ
6677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Buket Karadağ
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin “Yüksek Lisans” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
, Nuriye Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.382649
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1564
1
FAVORİ
1564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gelecekteki Mesleki Yeterliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Ensar Aydın
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
0
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersi ve Çoklu Zekâ Alanları: İkinci Sınıf Öğrenci Çalışma Kitaplarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Ebru Uzunkol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.34904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Son Sınıf Öğrencilerinde Metaforik Algı Olarak Kitap
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Alpaslan Okur
, Buket Karadağ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Beklentileri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Kütüphaneciliği
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Editörlük
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Journal of Social Sciences And Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Fatih Selim Sellüm
,
Mustafa Bektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.949021
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
2
ATIF
1
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Barış Horzum
,
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
,
Yasin Üngören
,
Fatih Selim Sellüm
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.645859
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
3
ATIF
1
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Beceri Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Asena Ayvaz Can
, Ebru Çalıkoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.526533
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
3
ATIF
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı'nın 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilikçilik Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Fatih Selim Sellüm
, Derya Polat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.537104
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6677
20
ATIF
1
FAVORİ
6677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin “Yüksek Lisans” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
, Nuriye Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.382649
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1564
4
ATIF
1
FAVORİ
1564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gelecekteki Mesleki Yeterliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Ensar Aydın
,
Asena Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
7
ATIF
0
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersi ve Çoklu Zekâ Alanları: İkinci Sınıf Öğrenci Çalışma Kitaplarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Ebru Uzunkol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.34904
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
2
ATIF
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat