Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşegül Oguz Namdar
Doç. Dr.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
14
12
Yayın
20
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Güzel Sanatlar Eğitimi
Kurum
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında 1998-2017 Yılları Arasında Üretilen Tezlerin Eğilimleri
Yazarlar:
Büşra Kurtuluş Üstün
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-807329
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
2
ATIF
1
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sara Şahinkanat’ın Resimli Çocuk Kitaplarının Biçimsel, İçerik ve Resimleme Özellikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Enis Erkan
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1150839
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
ATIF
1
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LEYLA FONTEN KİTAPLARININ İÇERDİĞİ EVRENSEL DEĞERLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşegül Oguz Namdar
,
Yusuf Günaydın
,
Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1458917
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sara Şahinkanat’ın Resimli Çocuk Kitaplarının Biçimsel, İçerik ve Resimleme Özellikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Enis Erkan
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1150839
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
1
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı drama ile yapılandırılmış argümantasyona dayalı besinlerimiz ünitesindeki argümanları ve derse ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Enes Süküt
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1247602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersinden Edindikleri Kazanımlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Alyıldız Uğurlu
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
367
0
FAVORİ
367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında 1998-2017 Yılları Arasında Üretilen Tezlerin Eğilimleri
Yazarlar:
Büşra Kurtuluş Üstün
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-807329
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Plastik Sanatlara Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler: Türkiye’deki Bir Eğitim Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Mikail Gökçe
,
Ayşegül Oğuz Namdar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.610313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları ve Tutumları
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz Namdar
,
Özgür Salih Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Değerler Eğitiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması: Adalet Değeri Örneği
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz Namdar
,
Kemal Akbayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.486641
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4489
0
FAVORİ
4489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz Namdar
, Vildan Önder
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2465
0
FAVORİ
2465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Materyallerini Değerlendirmede Belirledikleri ve Kullandıkları Ölçütlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahadır Namdar
,
Ayşegül Oğuz Namdar
,
Nazihan Ursavaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.328381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3603
0
FAVORİ
3603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz Namdar
,
Fatih Camadan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3296
0
FAVORİ
3296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Ulusal Programın Karşılaştırılmasıyla İlgili Bir Araştırma: 1992 Resim-İş ve 2006 Görsel Sanatlar Programları
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz
,
Burcu Akhun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1604
0
FAVORİ
1604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı drama ile yapılandırılmış argümantasyona dayalı besinlerimiz ünitesindeki argümanları ve derse ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Enes Süküt
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1247602
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
1
ATIF
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında 1998-2017 Yılları Arasında Üretilen Tezlerin Eğilimleri
Yazarlar:
Büşra Kurtuluş Üstün
,
Ayşegül Oguz Namdar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-807329
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
2
ATIF
1
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Plastik Sanatlara Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler: Türkiye’deki Bir Eğitim Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Mikail Gökçe
,
Ayşegül Oğuz Namdar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.610313
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
2
ATIF
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Değerler Eğitiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması: Adalet Değeri Örneği
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz Namdar
,
Kemal Akbayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.486641
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4489
3
ATIF
0
FAVORİ
4489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri
Yazarlar:
Ayşegül Oğuz Namdar
, Vildan Önder
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2719
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2465
5
ATIF
0
FAVORİ
2465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Materyallerini Değerlendirmede Belirledikleri ve Kullandıkları Ölçütlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahadır Namdar
,
Ayşegül Oğuz Namdar
,
Nazihan Ursavaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.328381
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3603
1
ATIF
0
FAVORİ
3603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat