Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Korkmaz
Doktora
Eskisehir Osmangazi University
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-7153-7134
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Temel Eğitim
Kurum
Eskisehir Osmangazi University
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.557060
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
ATIF
1
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1175453
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1882
2
ATIF
1
FAVORİ
1882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1175453
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1882
1
FAVORİ
1882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.557060
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
1
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1175453
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1882
2
ATIF
1
FAVORİ
1882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat