Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Oğuz Akçay
Doç. Dr.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY
Yayın
18
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
54
18
Yayın
39
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
0000-0003-2109-976X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY
Popüler Yayınları
İlkokul 2. Sınıf Serbest Etkinlik Dersinde STEM Etkinliklerinin Uygulanması: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
İlyas Yaşlık
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
ATIF
2
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 21. YÜZYIL BECERİLERİ İLE FETEMM FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Güllü
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
ATIF
1
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiğe İlişkin İnançları: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Hasan Güllü
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.955288
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
1
ATIF
1
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN UYUM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960017
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2966
2
ATIF
1
FAVORİ
2966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin RGM Tasarımlarının İncelenmesi: Çılgın Makineler Yarışıyor
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Mehmet Arif Bozan
, Ömer Garan, Şenay Doğaner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
0
ATIF
1
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Yabancı Dil Dersinde Özerklik Algıları ve Yabancı Dil Kaygıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Derya Ay
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
247
0
FAVORİ
247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Mülteci Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Problem Çözme Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Muhammed Serhat Semercioğlu
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Büşra Mert
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1323185
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
385
0
FAVORİ
385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1175453
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1893
1
FAVORİ
1893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Eğitimine Yönelik Geliştirilen STEM Etkinliği ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Feyzanur Ardıç
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
1
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleğe Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecindeki Deneyimlerine Dönük Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
,
Mehmet Arif Bozan
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hasan Güllü
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1105101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
1
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ CRITICAL THINKING DISPOSITIONS AND DECISION-MAKING SKILLS
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Engin Karahan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
İsmail Mustafa Akçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1205285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiğe İlişkin İnançları: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Hasan Güllü
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.955288
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
1
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 21. YÜZYIL BECERİLERİ İLE FETEMM FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Güllü
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
1
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin RGM Tasarımlarının İncelenmesi: Çılgın Makineler Yarışıyor
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Mehmet Arif Bozan
, Ömer Garan, Şenay Doğaner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
1
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Serbest Etkinlik Dersinde STEM Etkinliklerinin Uygulanması: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
İlyas Yaşlık
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
2
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN UYUM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960017
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2966
1
FAVORİ
2966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study of the Self-Efficacy of English Teachers for Educational Technology Standards
Yazarlar:
Meryem Arslan
,
Hilal Hamzaçebioğlu
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
0
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlikleri ve Finansal Okuryazarlık Tutum ve Davranış Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
,
Muhammed Serhat Semercioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
590
0
FAVORİ
590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Views of Pre-Service Elementary Teachers About Online and Traditional Peer Assessment
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
,
Ufuk Güven
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.762104
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
0
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI ÖZ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürhan Dikmen
,
Esin Akyıl
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
0
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri Odaklı Okul Sonrası Kodlama Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
,
Sibel Türk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2196
0
FAVORİ
2196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multiple Intelligences Represented in Fourth Grade Curriculum
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
1
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Research Review
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1175453
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1893
2
ATIF
1
FAVORİ
1893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ CRITICAL THINKING DISPOSITIONS AND DECISION-MAKING SKILLS
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Engin Karahan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
İsmail Mustafa Akçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1205285
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
4
ATIF
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiğe İlişkin İnançları: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Hasan Güllü
,
Ahmet Oğuz Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.955288
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
1
ATIF
1
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN UYUM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960017
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2966
2
ATIF
1
FAVORİ
2966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Views of Pre-Service Elementary Teachers About Online and Traditional Peer Assessment
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
,
Ufuk Güven
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.762104
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
2
ATIF
0
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat