Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Didem Kılıç
Prof. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
49
8
Yayın
12
Hakemlik
49
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Hücre Bölünmeleri Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarını Belirlemeye Yönelik İki Aşamalı Test Geliştirilmesi
Yazarlar: Elif Küçükkeskin,
Didem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1380581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
566
0
FAVORİ
566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÜZERİNDEKİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Aydın
,
Didem Kılıç Mocan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.934856
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitsel Nörobilim (Eğitimsel Sinirbilim) Konusunda Yapılmış Araştırmaların Analizi
Yazarlar:
Yasemin Taşkıner Şereflioğlu
,
Didem Kılıç Mocan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3921
0
FAVORİ
3921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DÜNDEN BUGÜNE SOSYOBİLİMSEL KONULAR: BİR DOKÜMAN ANALİZİ
Yazarlar:
Esra Aydın
,
Didem Kılıç Mocan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.638332
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10768
0
FAVORİ
10768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI İLE ÖZ, AKRAN VE ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar:
Didem Kılıç
,
Perihan Güneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.93792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4881
0
FAVORİ
4881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerinde Tercih Ettikleri Kazanım ve Yöntemlerin Belirlenmesi
Yazarlar: Derya Gezgin,
Didem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2590
0
FAVORİ
2590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Laboratuvar Kullanımına Yönelik Özyeterlik İnançları: Laboratuvar Uygulamaları Programının Etkisi
Yazarlar:
Didem Kılıç
,
Özgül Keleş
,
Naim Uzun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.22252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3043
0
FAVORİ
3043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Bazı Avrupa Birliği Ülkelerinde Okul Öncesi Öğretmenliği Programlarında Fen Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Didem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Yayınlar
FEN EĞİTİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÜZERİNDEKİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Aydın
,
Didem Kılıç Mocan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.934856
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
ATIF
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DÜNDEN BUGÜNE SOSYOBİLİMSEL KONULAR: BİR DOKÜMAN ANALİZİ
Yazarlar:
Esra Aydın
,
Didem Kılıç Mocan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.638332
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10768
18
ATIF
0
FAVORİ
10768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI İLE ÖZ, AKRAN VE ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar:
Didem Kılıç
,
Perihan Güneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.93792
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4881
10
ATIF
0
FAVORİ
4881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerinde Tercih Ettikleri Kazanım ve Yöntemlerin Belirlenmesi
Yazarlar: Derya Gezgin,
Didem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2590
7
ATIF
0
FAVORİ
2590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Laboratuvar Kullanımına Yönelik Özyeterlik İnançları: Laboratuvar Uygulamaları Programının Etkisi
Yazarlar:
Didem Kılıç
,
Özgül Keleş
,
Naim Uzun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.22252
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3043
13
ATIF
0
FAVORİ
3043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat