Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nilay Kayhan
Doç. Dr.
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
24
Hakemlik
83
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
63
24
Yayın
83
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
63
TR Dizin Atıf
0000-0002-0937-8013
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İşitme Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7398
3
ATIF
2
FAVORİ
7398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Düzeyde Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitim Süreçlerinde Kullanılan İletişim Modlarına/Yaklaşımlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280747
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9041
6
ATIF
1
FAVORİ
9041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelliler Öğretmenleri ile Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Uzmanlarının İşitme Kayıplı Çocukların Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8824
0
ATIF
1
FAVORİ
8824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6747
11
ATIF
1
FAVORİ
6747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birlikte Öğretim Yaklaşımı: Altı Farklı Öğretim Modeli
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Gönül Akçamete
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8721
0
ATIF
1
FAVORİ
8721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Erken Çocukluk Özel Eğitiminde Aile ve Personel İş Birliği
Yazarlar:
Kübra Demiröz
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1414743
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
121
0
FAVORİ
121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İletişim Teknolojilerinin Akademik ve Sosyal Uyarlamalar Açısından Yükseköğretimde Kullanımına İlişkin Görme Yetersizliği Olan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Tarık Kışla
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1121356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
250
0
FAVORİ
250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Çocuk Annelerinin Özel Eğitim Hizmetlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1394226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
0
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KORONAVİRÜS COVID-19 SALGIN SÜRECİNİN MEDYA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pınar Özgökbel Bilis
,
Ali Emre Bilis
,
Nilay Kayhan
,
Pelin Piştav Akmeşe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1380063
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
195
0
FAVORİ
195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Candidates' Teaching Practice Experiences in the Natural Disaster Period
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1347936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları Yürütülen Sınıflarda Dil Gelişimini Desteklemede Etkileşimli Kitap Okuma Uygulamaları: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1323390
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Öncesi ve Sırası Süreçte Özel Eğitim Personeli İşbirliği: Özel Eğitim Aday Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
1
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Çocukları Olan Sağlık Çalışanı Annelerin Covid-19 Salgın Süreci Deneyimleri
Yazarlar:
Kübra Demiröz
,
Şeyda Yıldırım
,
Sevim Karahan
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.847347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Kayıplı Çocukların Eğitimine İlişkin Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Uzmanları Görüşleri
Yazarlar: Pelin Piştav Akmeşe,
Nilay Kayhan
,
Gülce Kirazlı
, Tayfun Kirazlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Odyoloji ve İşitme Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2479
1
FAVORİ
2479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covıd-19) Salgınında Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Öğretmen Deneyimleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
1
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Experiences of the Mothers to Cope with the Problem Behaviors of the Children with Special Needs during Coronavirus (COVID-19) Process
Yazarlar:
Sevim Karahan
,
Şeyda Yıldırım Parlak
,
Kübra Demiröz
,
Mehmet Kaya
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞARET DİLİ DERSİNİ ALAN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İŞARET DİLİ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.689219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2447
1
FAVORİ
2447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birlikte Öğretim Yaklaşımı: Altı Farklı Öğretim Modeli
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Gönül Akçamete
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8721
1
FAVORİ
8721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6747
1
FAVORİ
6747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Alanında Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin İşitme Kayıplı Çocukların Dil, Konuşma ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi ve Eğitimleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
,
Gülce Kirazlı
, Fatih Öğüt, Tayfun Kirazlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sağlık Bilimleri ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5717
0
FAVORİ
5717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7398
2
FAVORİ
7398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşaret Dili Dersine Katılan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk İşaret Dili Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.280054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10493
0
FAVORİ
10493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelliler Öğretmenleri ile Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Uzmanlarının İşitme Kayıplı Çocukların Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8824
1
FAVORİ
8824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Düzeyde Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitim Süreçlerinde Kullanılan İletişim Modlarına/Yaklaşımlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280747
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9041
1
FAVORİ
9041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Mesleki Etik İlkeleri
Yazarlar:
Gönül Akçamete
,
Nilay Kayhan
,
Fadime İşcen Karasu
,
A. Emel Sardohan Yıldırım
, Mümin Şen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3549
0
FAVORİ
3549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunlar ve Kaynaştırma Ortamlarında Kullanımına İlişkin Görüş ve Önerileri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1752
1
FAVORİ
1752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Bazı Avrupa Birliği Ülkelerinde Okul Öncesi Öğretmenliği Programlarında Fen Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Didem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1451
0
FAVORİ
1451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokula Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrencilerin Aile Katılım Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Pelin Piştav Akmeşe,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.012
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4032
0
FAVORİ
4032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEREBRAL PALSİ’Lİ ÇOCUĞA SAHİP OLAN ANNELERİN AİLE ORTAMINI ALGILAMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pelin Piştav Akmeşe,
Nilay Kayhan
, Akmer Mutlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3799
0
FAVORİ
3799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
SDU International Journal of Educational Studies
Toplum ve Sosyal Hizmet
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Odyoloji ve İşitme Araştırmaları Dergisi
Türkiye Sağlık Bilimleri ve Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Ege Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Inclusive Education in Research and Practice
Journal of Sustainable Education Studies
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Özel Gereksinimli Çocukları Olan Sağlık Çalışanı Annelerin Covid-19 Salgın Süreci Deneyimleri
Yazarlar:
Kübra Demiröz
,
Şeyda Yıldırım
,
Sevim Karahan
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.847347
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
2
ATIF
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6747
11
ATIF
1
FAVORİ
6747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7398
3
ATIF
2
FAVORİ
7398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşaret Dili Dersine Katılan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk İşaret Dili Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.280054
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10493
4
ATIF
0
FAVORİ
10493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Düzeyde Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitim Süreçlerinde Kullanılan İletişim Modlarına/Yaklaşımlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280747
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9041
6
ATIF
1
FAVORİ
9041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokula Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrencilerin Aile Katılım Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Pelin Piştav Akmeşe,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.012
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4032
2
ATIF
0
FAVORİ
4032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat