Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erhan Dolapcı
Doktora
Kastamonu Göl Anadolu Lisesi
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
6
6
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
Kastamonu Göl Anadolu Lisesi
Popüler Yayınları
OKULLARDA ÖĞRETMENLERİN MOBBİNG YAŞAMALARINA İLİŞKİN YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: SİSTEMATİK BİR DERLEME
Yazarlar:
Erhan Dolapcı
,
Necati Cemaloğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Alanyazın
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
0
ATIF
1
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Yenileşimci İş Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Erhan Dolapcı
,
Feyzi Uluğ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1451389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64
0
FAVORİ
64
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Influencing Teacher Enthusiasm: A Qualitative Study in Turkish Context
Yazarlar:
Gökhan Savaş
,
Erhan Dolapcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.85.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
185
0
FAVORİ
185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN SİSTEMATİK BİR DERLEME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Erhan Dolapcı
,
Feyzi Uluğ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1228279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Mesleki Öğrenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Necati Cemaloğlu
,
Erhan Dolapcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.974730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARDA ÖĞRETMENLERİN MOBBİNG YAŞAMALARINA İLİŞKİN YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: SİSTEMATİK BİR DERLEME
Yazarlar:
Erhan Dolapcı
,
Necati Cemaloğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
1
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çok Kültürlü Özyeterlik Algısı ve Okul İklimi ile Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Dolapcı
,
Hasan Kavgacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.669692
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alanyazın
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Yayınlar
Öğretmen Mesleki Öğrenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Necati Cemaloğlu
,
Erhan Dolapcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.974730
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
1
ATIF
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çok Kültürlü Özyeterlik Algısı ve Okul İklimi ile Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Dolapcı
,
Hasan Kavgacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.669692
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
5
ATIF
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat