Esen Ersoy profil resmi
Esen Ersoy Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 10
11 Yayın
33 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2033

0

1

2033

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2670

6

1

2670

Yayınlar

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 942

0

942

0

3349

Yaratıcı Drama Yöntemi ile 6. Sınıflarda Kesir Öğretimi
DOI: 10.19126/suje.481850
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1265

0

1265

0

4778

Matematik Dersine Karşı Öğrenci Bakış Açıları
Yazarlar: Esen Ersoy , Fuat Gümrükçü
Yayın Bilgisi: 2018 , MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 580

0

580

1

2670

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2033

1

2033

0

884

CONGRUENCY-SIMILARITY TEACHING THROUGH CREATIVE DRAMA IN MATHEMATICS TEACHING
Yazarlar: Esen Ersoy , Pınar Güner
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 196

0

196

Yayınlar

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 942

3

0

942

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2670

6

1

2670

1

0

2308

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.