avatar
Belgin Bal İncebacak Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 18
24 Yayın
42 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
18 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi Yaratıcı Drama proje hazırlama girişimcilik

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy, BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

0

3

1097

0

3

1551

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2949

2

2

2949

0

1

685

Yayınlar

0

108

1

703

0

2268

1

507

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

0

515

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 825

0

825

1

320

3

1551

1

1392

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2949

2

2949

1

2458

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy, BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

3

1097

1

685

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1872

1

1872

1

873

1

1496

Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2240

1

2240

Yayınlar

3

0

2268

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

2

0

515

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 825

3

0

825

2

1

1392

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2949

2

2

2949

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2458

6

1

2458

2

1

1496

Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2240

3

1

2240

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.