Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Süleyman Yaman
Prof. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
16
15
Yayın
21
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0001-5152-4945
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
ATIF
3
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Simülasyon ve Animasyon Destekli 5E Modelinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Başarısı ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Yunus Emre Öner
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
ATIF
2
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen-Teknoloji-Mühendislik ve Matematik Eğitimi Entegreli Argümantasyon Metinlerinden Oluşan Ürün Dosyalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Salih Gülen
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
ATIF
1
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tabanlı ATBÖ Yaklaşımı Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Salih Gülen
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.439638
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
5
ATIF
1
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1691
0
ATIF
1
FAVORİ
1691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Determination of Teacher Qualifications from the Perspective of Stakeholders: Rubric Development Study
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.58.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
108
0
FAVORİ
108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Fen Bilimlerine Yönelik Merak Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1291463
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Bütünleşik Mühendislik Tasarım ve Girişimcilik Etkinliklerinin Öğrenci Ürünlerine Etkisi
Yazarlar:
Feyza Yüksel
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1098811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
0
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Simülasyon ve Animasyon Destekli 5E Modelinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Başarısı ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Yunus Emre Öner
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
2
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of decision making skills and self-efficacy perception levels in adolescents in terms of gender and grade variables
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.25.7.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
1
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
3
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen-Teknoloji-Mühendislik ve Matematik Eğitimi Entegreli Argümantasyon Metinlerinden Oluşan Ürün Dosyalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Salih Gülen
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
1
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Süreci ve STEM Disiplinlerinin Kullanımı; Odak Grup Görüşmesi
Yazarlar:
Salih Gülen
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3684
1
FAVORİ
3684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1691
1
FAVORİ
1691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tabanlı ATBÖ Yaklaşımı Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Salih Gülen
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.439638
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
1
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Bilgisayarca Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Süleyman Yaman
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8993
1
FAVORİ
8993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama ile Öğretim Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2605
1
FAVORİ
2605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17282415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1987
0
FAVORİ
1987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırılmış Laboratuvar Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Görüşleri
Yazarlar:
Yavuz Saka
,
Süleyman Yaman
,
Canan Tunç Şahin
, Canan Pekbay,
Zuhal Gerçek
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of STEAM Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editör , Alan Editörü , Son Okuyucu , Editör Yardımcısı , Dil Editörü
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Sınıf Dışı Bütünleşik Mühendislik Tasarım ve Girişimcilik Etkinliklerinin Öğrenci Ürünlerine Etkisi
Yazarlar:
Feyza Yüksel
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1098811
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
2
ATIF
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
1
ATIF
0
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tabanlı ATBÖ Yaklaşımı Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Salih Gülen
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.439638
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
5
ATIF
1
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17282415
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1987
10
ATIF
0
FAVORİ
1987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat