avatar
Fatma Kırmızı Prof. Dr. PAMUKKALE UNIVERSITY
Yayın 29 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 87 TR Dizin Atıf 214
29 Yayın
34 Hakemlik
87 CrossRef Atıf
214 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi Sınıf Eğitimi Alan Eğitimleri (Diğer) Yaratıcı Drama Eğitimi Köy Enstitüleri, İlk okuma yazma öğretimi

Kurum

PAMUKKALE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

4

1385

2

1

1862

İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

2

1

955

2

1

712

1

1

1169

Yayınlar

0

190

1

751

Göçmen Öğrencilerin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma Kırmızı , Hilal Bozovalı, Emre Cingöz , Mihriban Hira
DOI: 10.29250/sead.1356457
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 383

0

383

0

551

4

1385

0

407

0

398

0

2057

1

1169

0

625

1

712

0

1985

İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

1

955

0

2765

0

1054

0

1383

0

5741

0

1226

Okuduğunu anlamaya ilişkin başarı testi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal, Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 , Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000255
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 252

0

252

0

1643

0

1626

0

3759

1

1862

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Yazarlar: Fatma Susar Kırmızı , Ceren Saygı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000144840
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2402

0

2402

Yayınlar

1

0

407

1

1

1169

2

0

625

2

1

712

35

0

1985

İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

2

1

955

8

0

1298

6

0

2765

1

0

1054

1

0

1383

6

0

5741

1

0

1226

Okuduğunu anlamaya ilişkin başarı testi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal, Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 , Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000255
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 252

4

0

252

8

0

1643

3

0

3759

2

1

1862

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Yazarlar: Fatma Susar Kırmızı , Ceren Saygı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000144840
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2402

4

0

2402

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.