Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Halil Yurdakal
Doç. Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
26
Hakemlik
62
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
41
26
Yayın
62
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
0000-0002-6333-5911
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
4
ATIF
1
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayfer Nur Aykar
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186739
8
ATIF
1
FAVORİ
186739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.961332
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
2
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA ÇALGI KULLANMANIN EĞİTİM ÖĞRETİME ETKİSINE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mustafa Mızrak
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
0
ATIF
1
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (1, 2, 3 ve 4. Sınıflar) İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6562
0
ATIF
1
FAVORİ
6562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın (1, 2, 3 ve 4. Sınıflar) İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6562
1
FAVORİ
6562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Increasing Digital Awareness of Pre-service Teachers (An Experimental Research)
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1476799
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Doyum Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Mehmet Emin Aktaş
,
Himmet Selvitopu
,
Sami Yıldırım
,
Fatma Rabia Ceylan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.1373722
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
173
0
FAVORİ
173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançları ile Sınıf Yönetimi Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özcan Genç
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
546
0
FAVORİ
546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Tatmin Düzeylerini Belirleme Ölçeği (ÖMTÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Mehmet Emin Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1266149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA ÇALGI KULLANMANIN EĞİTİM ÖĞRETİME ETKİSINE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mustafa Mızrak
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
253
1
FAVORİ
253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Eğitim Alan Sığınmacılara Yönelik Uygulanan Eğitim Politikaları Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Serpil Yolcu
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1319969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
234
0
FAVORİ
234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İlk Okuma ve Yazma Öğretimi Dersine İlişkin Beklentileri ve Beklentilerin Karşılanma Durumu
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
APJEC - Academic Platform Journal of Education and Change
DOI: 10.55150/apjec.1369572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alan ve Almayan Öğrencilerin İlkokula Uyumlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Mehmet Çağlayan Erçakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2477
0
FAVORİ
2477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Dijital Kavramlara İlişkin Yetişkinlerin Metaforik Algıları
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1163847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.961332
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID- 19 Salgını Sürecinde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1744
0
FAVORİ
1744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.788603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1329
0
FAVORİ
1329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayfer Nur Aykar
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186739
1
FAVORİ
186739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1924-1981 Arası Türkçe Öğretim Programlarında İlk Okuma Yazma Öğretimi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
, Ayşe Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.793627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının İlkokul 4. Sınıflarda Okuma Tutumuna ve Okuma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.538115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS, MÜLAKAT VE ATANMA SÜRECİNE İLİŞKİN ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.640747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
0
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının Yaratıcı Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.492812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2691
0
FAVORİ
2691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5525
0
FAVORİ
5525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3485
0
FAVORİ
3485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Correlation between Attitude towards Reading and Perception of Creative Reading
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
0
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
0
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.465548
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
1
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.461626
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peer Feedback Through SNSs (Social Networking Sites): Student Teachers’ Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
Yazarlar: Kübra Okumuş,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.17666
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
0
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi
APJEC - Academic Platform Journal of Education and Change
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Temel Eğitim
TÜBAV Bilim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Yazım Editörü , Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Temel Eğitim
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.961332
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
2
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.788603
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1329
8
ATIF
0
FAVORİ
1329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayfer Nur Aykar
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186739
8
ATIF
1
FAVORİ
186739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının İlkokul 4. Sınıflarda Okuma Tutumuna ve Okuma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.538115
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
1
ATIF
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının Yaratıcı Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.492812
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2691
10
ATIF
0
FAVORİ
2691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2893
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
1
ATIF
0
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
4
ATIF
1
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.461626
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
1
ATIF
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peer Feedback Through SNSs (Social Networking Sites): Student Teachers’ Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
Yazarlar: Kübra Okumuş,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.17666
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
3
ATIF
0
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat