avatar
İbrahim Halil Yurdakal Doç. Dr. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 26 Hakemlik 62 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 41
26 Yayın
62 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
41 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

4

1

1004

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 186739

8

1

186739

2

1

726

0

1

6562

Yayınlar

1

6562

Increasing Digital Awareness of Pre-service Teachers (An Experimental Research)
DOI: 10.29250/sead.1476799
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 282

0

282

0

474

0

234

0

279

Eğitimde Dijital Kavramlara İlişkin Yetişkinlerin Metaforik Algıları
DOI: 10.29250/sead.1163847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 494

0

494

1

726

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 186739

1

186739

1924-1981 Arası Türkçe Öğretim Programlarında İlk Okuma Yazma Öğretimi
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal , Ayşe Yurdakal
DOI: 10.29250/sead.793627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 829

0

829

0

1415

0

659

Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.29250/sead.640747
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1060

0

1060

0

2691

0

5525

0

920

0

1249

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

1

1004

0

1298

0

738

Yayınlar

2

1

726

8

0

1329

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 186739

8

1

186739

1

0

1415

10

0

2691

1

0

1249

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

4

1

1004

Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.29250/sead.461626
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1298

1

0

1298

Peer Feedback Through SNSs (Social Networking Sites): Student Teachers’ Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
Yazarlar: Kübra Okumuş, İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.17666
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 738

3

0

738

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.