Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Uyanık
Doç. Dr.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
22
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
24
22
Yayın
37
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-5653-6475
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Ekolojik Uygulamalar
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
0
ATIF
1
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
0
ATIF
1
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
0
ATIF
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1095595
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Ayşe Hilal Kıvrak,
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1127
0
FAVORİ
1127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6588
0
FAVORİ
6588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
Yazarlar: Serkan Bilir,
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.462761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4720
0
FAVORİ
4720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mehmet Koray Serin
,
Gökhan Uyanık
,
Lütfi İncikabı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.311084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9123
0
FAVORİ
9123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4762
0
FAVORİ
4762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
1
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1564
0
FAVORİ
1564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6502
0
FAVORİ
6502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
, Halil Dindar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6672
0
FAVORİ
6672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel Fen Konularındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
, Mehmet Koray Serin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3974
0
FAVORİ
3974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2689
0
FAVORİ
2689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2897
0
FAVORİ
2897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
675
0
FAVORİ
675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
1
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Environmental Education Based on Transformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: 10.18497/iejee-green.59815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
0
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.51558
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2796
0
FAVORİ
2796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim ve Teknoloji
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
TÜBAV Bilim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eğitim ve Teknoloji
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.462761
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4720
1
ATIF
0
FAVORİ
4720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321410
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2897
1
ATIF
0
FAVORİ
2897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Environmental Education Based on Transformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: 10.18497/iejee-green.59815
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
11
ATIF
0
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.51558
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
3
ATIF
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gökhan Uyanık
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321377
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2796
1
ATIF
0
FAVORİ
2796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat