Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Gökçe
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
12
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
12
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Robotik
Akıllı Robotik
Fen Bilgisi Eğitimi
robotik
kodlama
Arduino
Nitel Araştırma
Nicel Araştırma
Karma Yöntem Araştırması
Fen eğitimi
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayınlar
Evaluating Orienteering-Based Guidance Material on Mitosis and Meiosis
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21
0
FAVORİ
21
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1334705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ROBOTİK KODLAMA DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1360244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Becerisine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1386533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
276
0
FAVORİ
276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN 3B YAZICI ÖĞRENME VE UYGULAMA DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hasan Gökçe
,
Hilal Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotic Coding Perceptions of Middle School Students
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1274671
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (ORTAOKUL ÖRNEKLEMİ)
Yazarlar:
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Öğrencilerinin Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nagehan Demir
,
Zeliha Gökçe
,
Hasan Gökçe
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1092820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitimin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerine Katkısı
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Nagehan Demir
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.997624
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
0
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Okullarda TÜBİTAK Tarafından Düzenlenen Bilim ve Teknoloji Haftası Etkinliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Zeliha Gökçe
,
Hasan Gökçe
,
Mustafa Böyükata
,
Emine Güneri
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1054916
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers' Views Regarding Support and Training Courses
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-849791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
0
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Fulya Öner Armağan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.757704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
Journal of Education and Future
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Computers and Informatics
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
Robotic Coding Perceptions of Middle School Students
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1274671
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
1
ATIF
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitimin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerine Katkısı
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Nagehan Demir
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.997624
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
2
ATIF
0
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Okullarda TÜBİTAK Tarafından Düzenlenen Bilim ve Teknoloji Haftası Etkinliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Zeliha Gökçe
,
Hasan Gökçe
,
Mustafa Böyükata
,
Emine Güneri
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1054916
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
1
ATIF
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat