avatar
Mehmet Fırat Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 43 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 100
43 Yayın
42 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
100 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi Sistemleri Felsefesi, Araştırma Yöntemleri ve Teori Doğal Dil İşleme Öğrenme Kuramları Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Informal Öğrenme Hayat Boyu Öğrenme Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Öğrenme Analitiği Multimedya Tasarımı

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2060

0

3

2060

0

3

7528

3

1

5977

Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş, Mehmet Fırat
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3497

0

1

3497

Yayınlar

0

206

1

369

What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
DOI: 10.57020/ject.1297961
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2615

0

2615

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2060

3

2060

1

6211

0

1142

1

389

3

7528

Tekno-bilim ve Üniversitelerin Dönüşümü
Yayın Bilgisi: 2020 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.767276
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 742

1

742

0

1090

0

1675

Uluslararası Uzaktan Eğitim Örgütlerinin İletişim Ağları Ve İşbirliği Rejimleri
Yazarlar: Elif Toprak, Mehmet Fırat , Seçil Kaya Gülen, Serpil Koçdar, N. Gizem Koçak, Erhan Akdemir , Kazım Demirer
DOI: 10.37093/ijsi.659080
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

0

1029

1

5977

Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş, Mehmet Fırat
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3497

1

3497

WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
DOI: 10.17718/tojde.47086
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1778

0

1778

21. Yüzyılda Uzaktan Öğretimde Paradigma Değişimi
Yayın Bilgisi: 2016 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1796

0

1796

0

8896

0

663

1

1973

1

2869

0

3051

Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2256

0

2256

Bir Eğitim Teknolojisi Araştırmasına Dayalı Olarak Karma Yöntem Araştırması Deneyimi
Yazarlar: Mehmet Fırat , İşıl Kabakçı Yurdakul, Ali Ersoy
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s3m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 27517

0

27517

0

1901

0

703

EĞİTSEL HİPER ORTAMLARDA GEZİNİM PERFORMANSI DEĞİŞKENLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Mehmet Fırat , İşıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2012 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 640

0

640

0

712

An Evaluation of Educational Website Designs from the Perspective of Visual Perception Theories: A Study on Scale Development
Yazarlar: Suzan Duygu Eristi, Ozden Sahin-ızmirli, Serkan Izmirli, Mehmet Fırat , Halil İbrahim Haseski
Yayın Bilgisi: 2010 , Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1098

0

1098

0

574

0

1413

Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar: Işıl Kabakçı, Mehmet Fırat , Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2727

0

2727

Opinions of Teachers on Using Internet Searching Strategies: An Elementary School Case in Turkey
Yazarlar: İşıl Kabakçı, Mehmet Fırat , Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1316

0

1316

Yayınlar

GPT vs. Google: A comparative study of self-code learning in ODL students
DOI: 10.31681/jetol.1508675
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 369

1

1

369

What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
DOI: 10.57020/ject.1297961
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2615

6

0

2615

10

1

6211

2

0

1007

Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 389

1

1

389

3

1

5977

WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
DOI: 10.17718/tojde.47086
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1778

1

0

1778

6

1

2869

Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2256

3

0

2256

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.