avatar
Murat Tuncer Prof. Dr. Fırat Üniversitesi
Yayın 49 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 40 TR Dizin Atıf 17
49 Yayın
22 Hakemlik
40 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Program Tasarımı Öğrenme Kuramları Hizmetiçi Eğitim Eğitimde Hazırbulunuşluluk Öğretim Kuramları Yetişkin Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Eğitimin Psikolojik Temelleri Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer) Öğrenme Bilimleri

Kurum

Fırat Üniversitesi

Popüler Yayınları

3

2

3771

0

1

1134

0

1

1591

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2372

3

1

2372

Bilişsel Esneklik ve Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
DOI: 10.32709/akusosbil.903722
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

3

1

1176

Yayınlar

İngilizce Öğretimi İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.59372/turajas.1391264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 235

0

235

Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kontrol ve Esneklik Düzeylerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1415327
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 186

0

186

0

296

0

500

0

472

Yabancı Dilde Kaygı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1233586
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 478

1

478

0

465

0

534

Bilişsel Esneklik ve Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
DOI: 10.32709/akusosbil.903722
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

1

1176

0

888

0

1350

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2372

1

2372

0

1101

Examination of Anxiety and Attitude Towards English Course
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 330

0

330

Yabancı Dile Yönelik Kaygı, Özyeterlik ve Tutum Arasındaki ilişkiler
DOI: 10.33907/turkjes.567044
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1788

0

1788

0

704

2

3771

0

1209

1

1591

0

2832

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0301.24.38
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2188

0

2188

0

2047

Hazırlık Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Tuncer , Mehmet Temur
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 504

0

504

0

2077

0

62

0

2075

0

1732

0

2779

1

1134

0

9482

0

572

Öğretmen adaylarının üst biliş düşünme becerileri açısından değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181069
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3576

0

3576

Proje Tabanlı Sanal Öğrenme Yeterlikleri (PTSÖY) Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar: Murat Tuncer , Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2013 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

0

603

ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDAKİ DERSLİKLERİN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Tuncer , Kürşat Balcı, Ender Özeren
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 292

0

292

0

2619

0

1849

Yayınlar

1

0

465

Bilişsel Esneklik ve Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
DOI: 10.32709/akusosbil.903722
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

3

1

1176

4

0

1350

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2372

3

1

2372

Yabancı Dile Yönelik Kaygı, Özyeterlik ve Tutum Arasındaki ilişkiler
DOI: 10.33907/turkjes.567044
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1788

4

0

1788

1

0

704

3

2

3771

4

0

1209

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0301.24.38
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2188

3

0

2188

2

0

6747

4

0

2077

Öğretmen adaylarının üst biliş düşünme becerileri açısından değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181069
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3576

6

0

3576

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.