Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oğuzhan Nacaroğlu
Dr. Öğr. Üyesi
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın
24
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
37
24
Yayın
21
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN STEM TUTUMLARI VE 21. YÜZYIL BECERİLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
, Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
0
ATIF
3
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.615067
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
2
ATIF
2
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2093
1
ATIF
1
FAVORİ
2093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4701
0
ATIF
1
FAVORİ
4701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3245
9
ATIF
1
FAVORİ
3245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BİLİMLE İLGİLİ DİSİPLİNLERDE TERS YÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME ÇALIŞMALARI: BİR META-SENTEZ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mustafa Tüysüz
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1433303
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Eğitimi Doktora Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.824749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN STEM TUTUMLARI VE 21. YÜZYIL BECERİLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
, Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
3
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sivrice Depremini Yaşamış Ortaokul Öğrencilerinin Depreme İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Mustafa Doğan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Selman Ablak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.885116
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2047
0
FAVORİ
2047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Laboratuvar Çalışmalarına Yönelik Akademik Risk Alma Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Tuba Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.626378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Deneylerine Yönelik Özyeterliklerinin Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
, Hatice Esma Güney
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.631199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin İklim Değişikliğine Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
, Güler Karaaslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1411
0
FAVORİ
1411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Proje Çalışmalarına İlişkin Algılarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.584534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1488
0
FAVORİ
1488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Tahsin Bozdağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006
0
FAVORİ
2006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.615067
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
2
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Mühendislik Algılarının Çiz-Yaz-Anlat Tekniği Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.659348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri ve Matematik Derslerinde Kullanılan Sembol ve Birimlere Yönelik Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.646104
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilim İnsanı İmajlarının ve Bilim İnsanının Özelliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1679
0
FAVORİ
1679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Modeline Yönelik Hazırbulunuşluklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.661838
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Öklid’in 5. Postulatı ile Öklid Dışı Geometriler Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arslan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3245
1
FAVORİ
3245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
İclal Alkan
,
OĞUZHAN Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.518357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
0
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersindeki Madde ve Değişim Ünitesine Yönelik Geçerli ve Güvenilir Başarı Testi Geliştirme: BİLSEM Örneği
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.633540
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2155
1
FAVORİ
2155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4701
1
FAVORİ
4701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezi’nde Yürütülen Proje Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
, Hasan Basri Meral
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.578306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2093
1
FAVORİ
2093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Yürütülen Proje Çalışmalarına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.581804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezinde Görev Yapan Öğretmenlerin Proje Tabanlı Öğretim Yapabilmelerine İlişkin Öz Yeterlilikleri
Yazarlar:
Fatma Mutlu
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.480979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Education Journal
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kapadokya Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Eğitimi Doktora Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.824749
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sivrice Depremini Yaşamış Ortaokul Öğrencilerinin Depreme İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Mustafa Doğan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Selman Ablak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.885116
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2047
10
ATIF
0
FAVORİ
2047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Deneylerine Yönelik Özyeterliklerinin Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
, Hatice Esma Güney
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.631199
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
1
ATIF
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.615067
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
2
ATIF
2
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Mühendislik Algılarının Çiz-Yaz-Anlat Tekniği Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.659348
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
1
ATIF
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri ve Matematik Derslerinde Kullanılan Sembol ve Birimlere Yönelik Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.646104
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
1
ATIF
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Modeline Yönelik Hazırbulunuşluklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.661838
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
3
ATIF
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3245
9
ATIF
1
FAVORİ
3245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
İclal Alkan
,
OĞUZHAN Nacaroğlu
,
Fatma Mutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.518357
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
1
ATIF
0
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersindeki Madde ve Değişim Ünitesine Yönelik Geçerli ve Güvenilir Başarı Testi Geliştirme: BİLSEM Örneği
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.633540
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2155
5
ATIF
1
FAVORİ
2155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2093
1
ATIF
1
FAVORİ
2093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Yürütülen Proje Çalışmalarına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.581804
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
2
ATIF
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat