Kasım Kıroğlu profil resmi
Kasım Kıroğlu Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 15
11 Yayın
1 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1973

2

4

1973

Yayınlar

0

718

0

822

0

1319

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1973

4

1973

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1413

0

1413

0

3420

0

2625

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9283

0

9283

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

0

2264

Yayınlar

1

0

740

1

0

822

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1973

2

4

1973

4

0

1046

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1413

3

0

1413

2

0

3420

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9283

1

0

9283

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

1

0

2264

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.