Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kasım Kıroğlu
Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
15
11
Yayın
1
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
2
ATIF
4
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokullarda Eğitsel Oyunların Kullanımını Engelleyen Faktörler
Yazarlar:
Edip Tut
,
Kasım Kıroğlu
,
Nihal Kırbıyık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1260836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Elif Aydın Çolak
,
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1159348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AİLELERİN VE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Harun Türk
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.914919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu Anlama Stratejisi Öğretiminde Farklı Bir Uygulama Öz-Düzenlemeli Strateji Gelişimi Modeli
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.820460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
0
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
4
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada’daki (Alberta Eyaleti) Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceri Boyutu Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Elif Aydın Çolak
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.843175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yazarlar:
Kasım Kıroğlu
,
Edip Tut
,
Mücahit Aydoğmuş
, Nurdan Torun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1413
0
FAVORİ
1413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazı Biçimi Öğretimi Konusunda Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.492289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3420
0
FAVORİ
3420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu Anlama Becerilerinin Gelişimine Uzamsal Bir Bakış
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2625
0
FAVORİ
2625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Harun Türk
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9283
0
FAVORİ
9283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Elif Aydın Çolak
,
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1159348
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
1
ATIF
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AİLELERİN VE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Harun Türk
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.914919
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
1
ATIF
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
2
ATIF
4
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada’daki (Alberta Eyaleti) Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceri Boyutu Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Elif Aydın Çolak
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.843175
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
4
ATIF
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yazarlar:
Kasım Kıroğlu
,
Edip Tut
,
Mücahit Aydoğmuş
, Nurdan Torun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1413
3
ATIF
0
FAVORİ
1413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazı Biçimi Öğretimi Konusunda Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.492289
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3420
2
ATIF
0
FAVORİ
3420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Harun Türk
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9283
1
ATIF
0
FAVORİ
9283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Özdemir
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
1
ATIF
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat