Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asiye Şengül Avşar
Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
4
6
Yayın
36
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-5522-2514
57193891305
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Test, Ölçme ve Psikometri
Kurum
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Popüler Yayınları
Araştırma Görevliliğinde Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
,
Fulya Barış Pekmezci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.655075
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2916
4
ATIF
1
FAVORİ
2916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparing the Automatic Item Selection Procedure and Exploratory Factor Analysis in Determining Factor Structure
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.47.9.2
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
2
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Comparing the Automatic Item Selection Procedure and Exploratory Factor Analysis in Determining Factor Structure
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.47.9.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Guide for More Accurate and Precise Estimations in Simulative Unidimensional IRT Models
Yazarlar:
Fulya Baris Pekmezci
,
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.790289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1187
0
FAVORİ
1187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Görevliliğinde Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
,
Fulya Barış Pekmezci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.655075
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2916
1
FAVORİ
2916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Person-Fit Statistics for Polytomous Items in Different Test Conditions
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.525647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
0
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kategori Sayısının Psikometrik Özellikler Üzerine Etkisinin Mokken Homojenlik Modeli’ne Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.357160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Meslek Bilgisi Derslerinin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Seher Yalçın
,
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.71470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Comparing the Automatic Item Selection Procedure and Exploratory Factor Analysis in Determining Factor Structure
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.47.9.2
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
2
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Guide for More Accurate and Precise Estimations in Simulative Unidimensional IRT Models
Yazarlar:
Fulya Baris Pekmezci
,
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.790289
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1187
3
ATIF
0
FAVORİ
1187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Görevliliğinde Tek Tip Kadro Türüne Geçişte Araştırma Görevlilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
,
Fulya Barış Pekmezci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.655075
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2916
4
ATIF
1
FAVORİ
2916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Person-Fit Statistics for Polytomous Items in Different Test Conditions
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.525647
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
2
ATIF
0
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kategori Sayısının Psikometrik Özellikler Üzerine Etkisinin Mokken Homojenlik Modeli’ne Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.357160
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
1
ATIF
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Meslek Bilgisi Derslerinin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Seher Yalçın
,
Asiye Şengül Avşar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.71470
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
6
ATIF
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat