Ali Kemal Acar profil resmi
Ali Kemal Acar Dr. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 8 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 1
8 Yayın
7 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Din Eğitimi Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

İMAM HATİP OKULLARINA DAİR BETİMSEL BİR ANALİZ
DOI: 10.46353/k7auifd.1069262
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1724

0

2

1724

İmkân ve Zorluklarıyla Gençlik Dönemi Din Eğitimi
DOI: 10.53112/tudear.1054146
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2857

1

2

2857

Din ve Teknoloji Etkileşiminde Yapay Zeka ve Transhümanizm’e Yaklaşımlar
DOI: 10.17859/pauifd.1267034
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2196

0

2

2196

Türk Aydınına Göre Din Eğitiminin Gerekliliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Medeniyet ve Toplum Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3022

0

1

3022

POSTMODERN DÖNEMDE BİR CAMİ KURGULAMAK
DOI: 10.46353/k7auifd.1255663
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 886

1

1

886

Yayınlar

Tecrübe, Paradigma ve Gelecek Öngörüleri ile Bir İmam Hatip Okulu Tasavvur Etmek
Yayın Bilgisi: 2023 , Kocatepe İslami İlimler Dergisi
DOI: 10.52637/kiid.1358265
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

1

698

POSTMODERN DÖNEMDE BİR CAMİ KURGULAMAK
DOI: 10.46353/k7auifd.1255663
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 886

1

886

Din ve Teknoloji Etkileşiminde Yapay Zeka ve Transhümanizm’e Yaklaşımlar
DOI: 10.17859/pauifd.1267034
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2196

2

2196

0

920

İMAM HATİP OKULLARINA DAİR BETİMSEL BİR ANALİZ
DOI: 10.46353/k7auifd.1069262
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1724

2

1724

İmkân ve Zorluklarıyla Gençlik Dönemi Din Eğitimi
DOI: 10.53112/tudear.1054146
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2857

2

2857

Din Eğitimi İçin Gelecek Perspektifi Denemesi
DOI: 10.53112/tudear.981148
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2777

1

2777

Türk Aydınına Göre Din Eğitiminin Gerekliliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Medeniyet ve Toplum Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3022

1

3022

Yayınlar

POSTMODERN DÖNEMDE BİR CAMİ KURGULAMAK
DOI: 10.46353/k7auifd.1255663
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 886

1

1

886

İmkân ve Zorluklarıyla Gençlik Dönemi Din Eğitimi
DOI: 10.53112/tudear.1054146
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2857

1

2

2857

Din Eğitimi İçin Gelecek Perspektifi Denemesi
DOI: 10.53112/tudear.981148
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2777

1

1

2777

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.